Lukt zeker;ze nemen geen spacer weg he,ze zetten er één bij.
Voor naar 80mm te gaan nemen ze één van 2cm en voor 90mm één van 1cm
F90RL >< F80RL : geometrie?
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- Reindert
- Mountainbiker
goeie vraag, bij bicyclezone wilden ze het in overweging nemen, ze gingen dinsdag iets laten weten.
Bij bikesportive ben ik nog niet langs geweest..
maar ik vrees voor de wissel: standaard een F90RL, wisselen tegen een F100RLC? Geen normale vraag eh voor de meeste winkels
Ik zou wel wat willen bijleggen voor de 'C' (compression) en de uitvoering, maar moet redelijk blijven.
Weet jij nog een goeie zaak die voor zo'n wensen open staat?
Bij bikesportive ben ik nog niet langs geweest..
maar ik vrees voor de wissel: standaard een F90RL, wisselen tegen een F100RLC? Geen normale vraag eh voor de meeste winkels
Weet jij nog een goeie zaak die voor zo'n wensen open staat?
- Reindert
- Mountainbiker
de gewone (v-brake): voor die prijs in zijn categorie (ik zoek een ferme HT met v-brakes, niets meer) het beste kader en afmontage vind ik...
ik ga afwachten wat bikesportive me na het weekend weet te vertellen. Ik neem aan dat ze fox-vorken ook via sabma bestellen, en dus eventueel direkt kunnen vragen ze al op 90mm te zetten, ...
afwachten en hopen op een gunstige afloop ...
ik ga afwachten wat bikesportive me na het weekend weet te vertellen. Ik neem aan dat ze fox-vorken ook via sabma bestellen, en dus eventueel direkt kunnen vragen ze al op 90mm te zetten, ...
afwachten en hopen op een gunstige afloop ...