25/02/07 Lennik - 7e Prinsbike

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

Laat me ne keer raden ivm met die 20 gemiddeld. Zeker veel vettige modder ?????

Nu ja, ik kom bij leven en welzijn af en moet er zeker 20 gemiddeld halen.

Is de route al uitgepijld ?
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

Zoals bebob al zei heb ik een info site in elkaar gestoken die tijdelijk online zal blijven.
alle nodige info en een parcoursprofiel staan erop afgebeeld, voor verdere vragen kan je nog steeds een mail sturen naar Jorbin of bebob.

de link van de site ==>> http://www.freewebs.com/prinsbike/

Massini / Gizmo
madrista666
Mountainbiker

Post by madrista666 »

schone site de foto's zien er toch al belovend uit, gaan ook komen normaal gezien ( als de griep niet opsteekt )!!!
bikerLieven
Mountainbiker

Post by bikerLieven »

mooi, mooi die foto's.

Wij van 2 manybikers komen ook af met een delegatie. Het is de eerste keer dat ik die tocht ga rijden. Ziet er veelbelovend uit.
franky
Mountainbiker

Post by franky »

bebob wrote:...... Diegene die aan een gemiddelde komt van 20km/uur wil ik op den après wel eens begroeten...Wie neemt de challenge aan?....
ik ben zeker dat er bij de meerbeekse bikers ook een paar zijn die hier gaan op kikken........persoonlijk geniet ik liever ietske meer van het pajotse landschap :-({|=
bebob
Mountainbiker

Post by bebob »

Massini wrote:Zoals bebob al zei heb ik een info site in elkaar gestoken die tijdelijk online zal blijven.
alle nodige info en een parcoursprofiel staan erop afgebeeld, voor verdere vragen kan je nog steeds een mail sturen naar Jorbin of bebob.

Massini / Gizmo
Bedankt voor de info, Gizmo. Je hebt er trouwens nog ene tegoed van de verkenningstocht.
BTW Waarom verander je van avatar?
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

bebob wrote:
Massini wrote:Zoals bebob al zei heb ik een info site in elkaar gestoken die tijdelijk online zal blijven.

Massini / Gizmo
Bedankt voor de info, Gizmo. Je hebt er trouwens nog ene tegoed van de verkenningstocht.
BTW Waarom verander je van avatar?
euh twas es tijd voor verandering hé, en de bike heet Massini dus een zeer voor de hand liggende keuze dacht ik.

hoe zit het daar met de werken hé ?? ligt da stuk al dicht naar de sporthal of is het ook van langen adem

Massini 8)
bebob
Mountainbiker

Post by bebob »

hoe zit het daar met de werken hé ?? ligt da stuk al dicht naar de sporthal of is het ook van langen adem

Massini 8)
De sporthal is nu met de auto bereikbaar vanuit de richting Sint-Martens-Lennik. Niet van de andere kant (afgesloten op 200m van de sporthal). Maar wel met de bike natuurlijk...
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

bebob wrote:

Massini 8)
De sporthal is nu met de auto bereikbaar vanuit de richting Sint-Martens-Lennik. Niet van de andere kant (afgesloten op 200m van de sporthal). Maar wel met de bike natuurlijk...
vanaf de andere kant van het marktplein dus, merci he.

Massini 8)
bebob
Mountainbiker

Post by bebob »

pvandebe wrote:Is de route al uitgepijld ?
Daarstraks al een technisch stukje gaan afspannen in Domein "Levenslust" in Schepdaal.

Morgen en vrijdag wordt er nog gepijld maar de laatste worden pas zaterdag gezet. We houden de weersvoorspellingen in het oog.
Post Reply