Dudzele 03 en 04 maart 2007 - Toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Frustie Dtr
Mountainbiker

Re: Dudzele 03 en 04 maart 2007 - Toertocht

Post by Frustie Dtr »

yipman wrote:Op 03 en 04 maart zou er een toertocht zijn te Dudzele. Iemand info over deze tocht ? Is het werkelijk op beide dagen ? Wordt de achterhaven aangedaan? Frusties ?
Had toevallig ergens iets gelezen ..... in het Brugsch "Babbelblad":
" De deelnemers van de 50km zullen Damme, Sint Kruis, Assebroek, Oedelem, Sijsele, Donk, Moerkerke en Oostkerke doorkruisen om uiteindelijk terug te keren naar Dudzele"
................. "Als beloning krijgen de deelnemers achteraf een belegde boterham met een koffie of een frisse pint " :wink:
mtbkris
Mountainbiker

Post by mtbkris »

Veel modder te verwachten zeker :(
Of zou het nog meevallen by dit parcours?
Om zo weer te gaan harken in zware baggerstroken geen zin. [-X
Anders kom ik wel af.Iemand die wat parcours kent van daar?
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Ik kan jullie vertellen dat er in Moerkerke in de vaartdijk gebiked wordt. De heerlijke singel track die jullie in het begin van de TT in Moerkerke hebben gereden zit er zeker in. Het stukje die ik vanavond efkens verkend heb ligt er op dit ogenblik behoorlijk bij. Hier en daar is het wel opletten voor takken en wat plassen water. Wat het morgen of overmorgen zal zijn weet ik natuurlijk niet. Hang af van de neerslag deze nacht of morgen.

Groeten

geertje :wink:
SNO
Mountainbiker
Location: Pro Winner 29er, Ridley X-night, Colnago Cross, Cube Litening race

Post by SNO »

't viel al bij al nog mee hoor die wind... ... achteraf gezien dan toch... :wink:
leuke tocht met op het einde nog een lastige strook =D>
fasboy
Mountainbiker

Post by fasboy »

deze morgen opgestaan om 6.30,buiten was het pijpestelen aan het regenen en was het nog niet genoeg was er nog eens mega veel wind,toch de moed bij één geraapt en vertrokken naar dudzele,om 8.30 ingeschreven en toen bleek dat er héél weinig volk aanwezig was,ahja ge moest wel zot zijn om te vertrekken,bijna onverantwoord #-o
het parcour bestaat uit enkele zware modderstroken van de regen afgelopen dagen ,maar ook veel recupratie die je terug wat op adem brengen :-D ,de laatste 13 km heb je de damse vaart waar er enkele single tracks het wel plezant rijden is,al bij al een leuke rit :-D
en bij aankomst perfecte afspuitstand en een boterham met gehakt kan je er terug eventjes tegen.
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Had gisteravond nog afgesproken met m'n broer om deze morgen om 8h in Moerkerke op het parcours te gaan voor toch nog een allerlaatste TT. Het heeft niet mogen zijn, de regen en de wind hebben ons ertoe weerhouden. Jammer. :cry: :cry:
Chapeau voor de gasten die er toch zijn doorgereden. =D> =D> =D>
Groeten
geertje :wink:
Skyshark
Mountainbiker

Post by Skyshark »

Heb wijselijk besloten om niét vanmorgen maar deze namiddag de 50km te rijden : was een prachtige rit en het weer viel best mee (morgen voorspellen ze ook mooi weer).
Na alle regen van de vorige dagen lag er op sommige plaatsen idd veel modder, maar dat was best te doen. Maar er zat vooral heel veel afwisseling in de rit, en dat maakt het echt leuk. Bvb na de bevoorrading zat een héél mooi (snel !) stuk.
Alleen spijtig dat er vandaag zo weinig deelnemers waren... Afgeschrikt door de regen ? Liever TV kijken dan zelf fietsen ? jammer.
Aan de organisatie zal't niet gelegen hebben : mooi parcours, goeie bevoorrading, een bike-wash waar je zelf geen poot moest uitsteken (!) en die Leffe met boterham smaakte na zo'n rit ! =D>
the voltman
Kerstman

Post by the voltman »

Gisteren iets voor 14h00 gestart, omdat ik om 17h30 weg moest was ik genoodzaakt te kiezen voor de 30 km, het weer viel toen heel goe mee en de tocht was zeer afwisserlend, mooie singletracks, eens een ploeterstrook, en 13 km langs de damse vaart terug maar dan ook over mooie singletracks.

Op de tweede off-roadstrook toen we over een boerderij moesten wat liep daar vrij rond, nee genen hond maar een vietnamees hangbuikvarkentje, maar voor de bikers die vandaag gaan gene schrik het is een lief tam beestje.

De organisatie vertelde me dat ze door het slechte weer slechts een honderdtal deelnemers gehad hebben, hopelijk vandaag wa meeer want is een mooi tochtje.

greetings the voltman
Signer
Mountainbiker

Post by Signer »

Samen met broertje deze gereden vanmorgen(met gezamelijke kater en maar 4uurtjes slaap). :roll: :roll:
Na de hemelse rit van vorige week (7e raid des Zouaves) is het gelijk wat men onder de wielen geschoven krijgt,het moet tegenvallen. (excuses voor de oneerlijke vergelijking) =P~ #-o
Zeeer weinig volk,en maar één bevoorrading als je mond nog plakt van de leffes vond ik wat weinig.
Qua parcour,niet slecht maar deze in januari vond ik leuker.
Nog afgesloten meeeeeeet,jaja alweer een leffe met een lekkere boterham met gehakt.
Dudzele,tot volgend jaar in januari.

grtz
Frustie Dtr
Mountainbiker

Post by Frustie Dtr »

Prachtige rit met heel veel variatie.
Vond dat de bepijling wel iets tegenviel, heb daardoor zelfs de bevoorrading voorbijgereden :oops: . Of kwam het door die klodder modder die ik reeds bij aanvang in mijn rechter oog mocht incasseren.(heb er trouwens nog steeds last van)
Post Reply