Probleem met onlineshop

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Kan nog van pas komen dan...heb me daar enige weken geleden een Ritchey WCS Carbon stuurpen gekocht. Op het moment van bestellen stond deze als voorradig aangegeven. Na een week had ik nog niks ontvangen en dan maar beginnen mailen. Eind volgende week zei men toen...wacht er nog op. Is ondertussen reeds op mn Visa-kaart aangerekend. Normaal wordt zoiets toch gedaan van de moment da goederen opgestuurd worden he. Heb hen da gevraagd via mail. Hun leverancier verwacht nog 2-3 weken levertermijn. :roll: Niet slecht voor iets dat uit voorraad leverbaar is... Was van plan het order te annuleren, tot natuurlijk e paar dagen geleden mn uitrekening van januari in de bus viel. Nu maakt het nie veel meer uit.

Moet wel zeggen:
- mn broer had daar al besteld zonder problemen
- krijg wel altijd snel antwoord op mijn mail en beleefd

We zullen zien... :-?
//Smalle\\
Mountainbiker

Post by //Smalle\\ »

Ai :-? Ik hoop echt dat het zo geen vaart loopt bij mij.
Ik zal morgen maar eens bellen naar hun (bedant voor het nummer stevenvde :wink: )

Ik heb al spijt dat ik het heb gekocht, ik had beter wat langer gespaart en dan hier gewoon in de winkel gekocht dan had ik het direct. #-o
Rollo
Mountainbiker

Post by Rollo »

futurumshop.... tja....
ergens half januari sensor voor ciclomaster besteld (in voorraad). Zelfde dag via overschrijving betaald.
Tot maandag stond daar nog altijd 'order in verwerking'. Dan maar eens gebeld naar daar (Monica of zo iets aan de lijn gehad). Ze ging het bekijken. Raar maar waar gisteren is de sensor verstuurd geworden.

Heb er aan gedacht om ook gpsje daar te bestellen maar daar ga ik toch van afzien denk ik...
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Tja, die stuurpen van mij stond ook 'in voorraad'. Misschien een beetje naïef van mij. Was ze op dat ogenblik in nog enkele andere e-shop tegengekomen. Ik hoop dat het bij mij eerder te maken heeft met vertraging bij de uitlevering door de invoerder van Ritchey. Op de site staat het nu wel goed - niet in voorraad.
Ast zo verder gaat, kunnen we hier ne zelfhulpgroep oprichten #-o .
Flip FSR
Mountainbiker

Post by Flip FSR »

Ik heb al veel bij futurum besteld, en ook zaken die een pak duurder waren... :roll:
Nooit problemen mee gehad, alles is altijd op zijn pootjes terecht gekomen, al duurde het soms wel wat.
Bel gewoon even, dat komt zeker in orde :wink:
Simber
Mountainbiker

Post by Simber »

Ik ben zeer tevreden over futurumshop.

Kocht er een polar 720 en kreeg een waardebon(stond bij "voor volgende aankopen") bij. Was €20 te weinig voor cadanssensor en uitleeseenheid. Heb ervoor gemaild of 'k met die bon + €20 die cadans en uitlees kon bijkopen.
Ik kreeg mail terug dat ik het kreeg voor die bon alleen.

Iedereen zal wel al iets gehad hebben zeker met één of andere online shop.
Zowel + als - punten.
Cr0n0
Mountainbiker

Post by Cr0n0 »

Als je dan toch via internet besteld, wrom dan niet in duitsland ? Nog goedkoper.
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

Merida_Power wrote:Ai :-? Ik hoop echt dat het zo geen vaart loopt bij mij.
Ik zal morgen maar eens bellen naar hun (bedant voor het nummer stevenvde :wink: )

Ik heb al spijt dat ik het heb gekocht, ik had beter wat langer gespaart en dan hier gewoon in de winkel gekocht dan had ik het direct. #-o
Persoonlijk heb ik daar al voor 1000den euro's gekocht en nog nooit in het zak gezet. Ja een keer een week langer moeten wachten op iets omdat het niet in voorraad was maar dat heb ik er wel voor over als ik al bij aankoop 100den euro's kan besparen en ze het bovendien nog gratis aan uw deur afzetten ook. En ja ze hebben mij ook al verkeerde dingen geleverd. Die mocht ik dan gewoon houden en binnen de week had ik de juiste spullen. Barbara =D>
Bovendien overreageer je niet een beetje?
Je start een topic op 'problemen met een online shop'. Het enige probleem tot nu toe is dat je overhaast handelde en verkeerde gegevens invulde op het bestelformulier.
Dan vraag je nog eens naar gegevens op deze site die gewoon te vinden zijn op de site van de verkoper.

Als je het verder niet vertrouwd annuleer dan gewoon je verkoop. Je hebt recht op 7 dagen bedenktijd.
En als je echt totaal safe wil zijn betaal dan in het vervolg met Visa, dan kunnen die bemiddelen voor jou bij een niet levering van een product (de bewijslast voor Visa ligt bij de verkoper).

Verder heb ik er het volste vertrouwen in dat (de fout die jij maakte) door de winkel zal rechtgezet worden. Dus effe blazen en cool down :wink:

Zo'n winkel verzet 100den bestellingen en emails per dag. Alles wordt computergestuurd en kan dus in de bestanden vlug worden teruggevonden met een ordernummer. Nu, als ze dat niet hebben moeten ze dat manueel gaan opzoeken en dat kan dan enkele dagen duren.
//Smalle\\
Mountainbiker

Post by //Smalle\\ »

Hoe kan je eigenlijk zien dat jouw pakket verzonden is. Ik ga straks eens bellen naar hun en dan zal ik waarschijnlijk veel wijzer worden.
In ieder geval bedankt voor de hulp. =D>
Rollo
Mountainbiker

Post by Rollo »

Merida_Power wrote:Hoe kan je eigenlijk zien dat jouw pakket verzonden is. Ik ga straks eens bellen naar hun en dan zal ik waarschijnlijk veel wijzer worden.
In ieder geval bedankt voor de hulp. =D>
bij futurumshop? krijgt mailke met tracking nummer en link van tnt post (of iets dergelijks)
Post Reply