10/02/2007 TT Nieuwpoort

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Voilà, de kogel is door de kerk. We komen zeker met 4 mss nog enkelen meer naar Niewpoort afgezakt. Ik schat dat we omstreeks 8h15 aan de inschrijvingstafel zullen zijn. Hopelijk met zo'n weertje als vorige week zaterdag. :bounce: :bounce: :bounce:

Groeten

geertje :wink:
DEN STEF
Mountainbiker

Post by DEN STEF »

Vorig jaar was deze TT één van de beste uit de streek !
mooie afwisseling, verzorgde bevoorrading , laat ons zeggen een 9 op 10 om geen 10 op 10 te geven. =D>

Hopelijk is het weer gunstig voor jullie en voor ons
De afwezigen hebben ongelijk, see you saterday
G-Unit
Mountainbiker

Post by G-Unit »

Denk ook van naar hier af te zakken
moviestar
Mountainbiker

Post by moviestar »

filiberke wrote:k'zal er ook zijn tegen 8u30 misschien kunnen we nog eens samen rijden tis weeral een tijdtje geleden maar voor alle zekerheid stuur eens een pbtje met je gsmnr. dan kan ik je verwittigen als ik er niet op tijd kan zijn :drunk: :drunk:
pb is verstuurd zulle :wink:

zal er proberen tegen 8u te zijn hoor filiberke, vroeg starten is de boodschap omdat ik vroeg moet thuis zijn wegens een dringende afspraak #-o

greetzzzzzzz
moviestar 8)
PR-barberiet
Mountainbiker

Post by PR-barberiet »

Ik ben hier ook vorig jaar geweest en vond het ook één van de betere tochten, dit jaar kom ik terug.
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

mijkt mij ook een goede keuze, ik twijfel nog tussen westouter en nieuwpoort, wegens tijdsgebrek zou t nieuwpoort kunnen worden.
cu folks
polletje
Mountainbiker

Post by polletje »

deze tt vorig jaar gereden. niks op aan te merken: dik in orde . dit jaar niet aanwezig daar ik me benen wat zal sparen voor coastrace op zondag. laten jullie weten welke nieuwe stroken erin zaten zodat we ze eens kunnen gn verkenne op een andere dag
Rodenbach
Mountainbiker

Post by Rodenbach »

deze wordt het voor ons, eerste keer aan zee, ben eens curieus 8)
avdb24
Mountainbiker

Post by avdb24 »

Het weer zal stokken in het wiel steken geloof ik, gelukkig is het grootste deel gisteren uitgepijld anders!!!! nu deze namiddag eens de stand gaan opmeten en zien of er zal moeten geschrapt worden. Ge hoort er nog van. :(
Rodenbach
Mountainbiker

Post by Rodenbach »

avdb24 wrote:Het weer zal stokken in het wiel steken geloof ik, gelukkig is het grootste deel gisteren uitgepijld anders!!!! nu deze namiddag eens de stand gaan opmeten en zien of er zal moeten geschrapt worden. Ge hoort er nog van. :(
allez allez, we plooien niet voor een beke sneeuw hé ! [-X :wink:
Post Reply