bike components

Hier kunnen de gewichtsworstjes (weightweenies) terecht voor hun vragen, opmerking of ideeën met betrekking tot onderdelen en bikes.
kristofbomans
Mountainbiker

Post by kristofbomans »

ik heb nog altijd geen tweede mail gehad met meer info over de betaling
max003
Mountainbiker

Post by max003 »

Kdenk dat het aan je mail instellingen ligt. Bij mij was het ook zo. kheb mn inst. veranderd dat het woord bike toegelaten word. Alle, bij mij was het zo. PS. ik gebruik telenet. Je kan dit veranderen op mijn telenet.
Ik hoop dat dit helpt
Genius
Mountainbiker

Post by Genius »

Ik heb vorige week dinsdag besteld (02/01/07) en heb nog steeds geen mail gekregen met de nodige info om de overschrijving te maken. (wel al een mail waarin gezegd werd dat de bestelling geplaatst was)
Hun verpakking trekt ook allerminst op iets.
En hun leveringstijden zijn ronduit traag tov bv bike-discount.de (hier heb ik mijn pakje meestal na 2 dagen).
De enigste reden waarom ik soms nog bij bike-components bestel is omdat ze sommige onderdelen goedkoop hebben en ook redelijk veel kueze hebben.
Maar voor de rest heb ik er eigenlijk weinig goed ervaringen mee...
Last edited by Genius on Mon 08 Jan 2007 19:20, edited 1 time in total.
marzokki NQH
Mountainbiker

Post by marzokki NQH »

'k heb er dan weer wel positieve ervaringen mee: relatief snel (in mijn geval toch), goedkoop en een mooie schoendoos voor erbij. De schoendoos kwam ook wat bizar over bij mij maar binnenin was alles mooi ingepakt.
Cr0n0
Mountainbiker

Post by Cr0n0 »

Moet da hier nie naar een ander topic ?

Anyway, ik heb iets besteld vrijdag en verwacht nu de levering. Zo een bestelling van rond de 1000 €, ben es benieuwd hoe het eruit zal zien.
triple
Mountainbiker
Location: Trek 8500, Sid Worldcup, Full Xtr, ZTR Crest, Hope Race brakes

Post by triple »

http://www.mountainbike.be/forum/viewto ... highlight=

In deze topic kan je de IBAN en SWIFT code terugvinden van bike.components heb deze toen gekregen van JOSY en heb bedrag overgeschreven met vermelding van opdrachtnummer.

Opdrachtnummer is te vinden bij je bestelling op de website van bike components, heb nog wel een mail naar daar gestuurd met vermelding dat geld onderweg was want de spamfilter van Telenet houd de rekening tegen.
Dus voor je daar iets besteld zou je eigenlijk uw spamfilter moeten uitzetten #-o

En de levering in de schoenendoos ''vol met noppenfolie'' wordt geleverd door koerierdienst. En dat voor maar 4€ :wink:
kristofbomans
Mountainbiker

Post by kristofbomans »

ik heb nu besteld via elgle-parts.
dirk999
Mountainbiker

Post by dirk999 »

heb gisteren juicy 7 achterrem besteld , onmiddellijk bevestigingsmail gekregen vandaag mail gehad met bestelnr en IBAN en SWIFT gegevens vandaag betaald dus ergens volgende week verwacht ik mijn bestelling
jurre
Mountainbiker

Post by jurre »

Hallo jongens
Ik heb al meermaals besteld bij bike-components en altijd was er een correcte afhandeling.Nadeel is dat ze een enorme massa produkten te koop aanbieden zodat ze het zelden allemaal in voorraad hebben (maar ik spreek dan wel over een serieuze verscheidenheid aan artikels en bedragen van soms vier cijfers ,niet over enkele artikels). Sturen dan een mailtje met de onderdelen die niet voorradig zijn en met de vraag of ze al of dan niet moeten wachten tot de levering compleet is.Heb eens voorgehad dat ik betaald had en de levering niet compleet was ,ik dacht dat het opgezonden werd als het bij hen voorradig was. WEKEN nadien heb ik maar gereageerd binnen de korste keer stond het tegoed op mijn rekening. Is mijn favoriete site voor fietsonderdelen
dirk999
Mountainbiker

Post by dirk999 »

woensdag besteld een week later op donderdag DHL aan de deur met de bestelling keurig verpakt , perfekte service enkel het pakketnr van DHL dat me werd doorgemaild werd niet herkend bij DHL duitsland.
Hier koop ik zeker terug , ter info : Juicy 7 achterrem met remblokken en remschijf 160mm model 2007 = 135euro :-D
Post Reply