Hoe laag kan je toch vallen ? Wetende dat er hier veel mensen ook op de weg fietsen, toch steeds maar deze mensen aanspreken met "Baanjeanetten".
Dit is reeds de zoveelste maal dat ik deze term moet lezen. Is dit het normale jargon van een mountainbiker of is het gewoon het lage niveau dat het hem doet ?
07/01/07 - Herentals
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Sunn Xtreme
- Expert
[quote="Kagge"]Wat is er nu vrolijk aan dat iemand op zijn gezicht gaat. Kun je beter ergens anders naartoe gaan
Nu betrefende de toer ka ik zeggen dat ik deze vorige keer ook heb meegemaakt en deze is een absolute aanrader. Zeker het stuk op het militair domain , dit is als ik me goed herinner goed voor 15 km sinle tracks
. Op het einde ben je wel suf gedraaid. Daarna gaat het over de stukken bloso die eigenlijk zeer aangenaam zijn.
De bevoorraading was ook in orde toen (gaan tenslotte niet naar een buffet). Tip voor de hongeren , zorg dat je tijdens de toertocht continu eet, wel te verstaan door kleine hapjes te nemen van voedingsrepen.
Zelf gebruik is deze van de Aldi, en consumeer er een 2 tal tijdens de rit en na de rit iets met granen.
Tot dan gasten.[/quote]
Zeg ventje, gevoel voor humor is precies ver zoek bij jou he. Dat is zeker niet kwaad bedoeld !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeezes zeg. En als ge iets of wat, ergens heeeeel ver toch een greintje humor in je lijf zou hebben, dan zou je weten wat ik bedoel met die kleine schuivertjes in sneeuw of ijs daar op het militair domein die jaarlijkse kost zijn.
Btw, dit jaar wordt denk ik mijn 8e editie daar (zomerversie niet meegeteld) en het is de verplaatsing waard. 
Nu betrefende de toer ka ik zeggen dat ik deze vorige keer ook heb meegemaakt en deze is een absolute aanrader. Zeker het stuk op het militair domain , dit is als ik me goed herinner goed voor 15 km sinle tracks
De bevoorraading was ook in orde toen (gaan tenslotte niet naar een buffet). Tip voor de hongeren , zorg dat je tijdens de toertocht continu eet, wel te verstaan door kleine hapjes te nemen van voedingsrepen.
Zelf gebruik is deze van de Aldi, en consumeer er een 2 tal tijdens de rit en na de rit iets met granen.
Tot dan gasten.[/quote]
Zeg ventje, gevoel voor humor is precies ver zoek bij jou he. Dat is zeker niet kwaad bedoeld !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeezes zeg. En als ge iets of wat, ergens heeeeel ver toch een greintje humor in je lijf zou hebben, dan zou je weten wat ik bedoel met die kleine schuivertjes in sneeuw of ijs daar op het militair domein die jaarlijkse kost zijn.
Last edited by TITTYMAN on Sun 31 Dec 2006 16:32, edited 1 time in total.
[quote="Vediya1"]Hoe laag kan je toch vallen ? Wetende dat er hier veel mensen ook op de weg fietsen, toch steeds maar deze mensen aanspreken met "Baanjeanetten".
Dit is reeds de zoveelste maal dat ik deze term moet lezen. Is dit het normale jargon van een mountainbiker of is het gewoon het lage niveau dat het hem doet ?[/quote]
Ik denk ook dat dat een beetje ver gegrepen is. Het is niet omdat er hier en daar wat coureurs op de mtb-toertochten komen trainen met hun cyclo-cross fiets dat zo'n term moet gebruikt worden. Er zijn zeker zoveel mountainbikers die den boel verknoeien en gebrek aan respect hebben naar bv. de kids en tragere bikers. Denk het gewoon hé, maar typ het dan niet.
Dit is reeds de zoveelste maal dat ik deze term moet lezen. Is dit het normale jargon van een mountainbiker of is het gewoon het lage niveau dat het hem doet ?[/quote]
Ik denk ook dat dat een beetje ver gegrepen is. Het is niet omdat er hier en daar wat coureurs op de mtb-toertochten komen trainen met hun cyclo-cross fiets dat zo'n term moet gebruikt worden. Er zijn zeker zoveel mountainbikers die den boel verknoeien en gebrek aan respect hebben naar bv. de kids en tragere bikers. Denk het gewoon hé, maar typ het dan niet.
Ik kan je alleen maar bijtreden...Vediya1 wrote:Hoe laag kan je toch vallen ? Wetende dat er hier veel mensen ook op de weg fietsen, toch steeds maar deze mensen aanspreken met "Baanjeanetten".
Dit is reeds de zoveelste maal dat ik deze term moet lezen. Is dit het normale jargon van een mountainbiker of is het gewoon het lage niveau dat het hem doet ?
Wordt het niet hoog tijd dat we in 2007 elkaar niet meer in "kastjes" steken en meer wederzijds begrip opbrengen ?
Dit draagt alleen bij tot de verzuring van de maatschappij. We hoeven er echt geen schepje bovenop te doen.. (de Marokkanen pikken handtassen, Kosovaren en Albanezen breken in en de moslims zijn terroristen, ...weet je wel...)
Dit ter zijde...
Wat Herentals betreft ga ik dit jaar passen. Al enkele keren meegereden en vorig jaar "gezworen" dat het de laatste maal was. Ofwel moet je heel vroeg of heel laat vetrekken maar wij hebben, met respekt voor de andere deelnemers, 15 km "schoolreis" gereden op de singletracks van Grobbendonk...
Geen verwijt aan wie dan ook maar wij kiezen voor de rustigere concurrenten zoals Oostmalle, het waasland of Wernhout...
Maar het is en blijft een topper !!
(vorig jaar viel deze rit samen met de fameuze Adri vanderpoel in Putte Kapellen die jammer genoeg ook het slachtoffer is geworden van zijn eigen succes..)
Aan iedereen een succesvol, begripvolg maar vooral gezond 2007 !!
- Vintage Biker
- Mountainbiker
Post by Vintage Biker »
Vediya1 wrote:Hoe laag kan je toch vallen ? Wetende dat er hier veel mensen ook op de weg fietsen, toch steeds maar deze mensen aanspreken met "Baanjeanetten".
Mannekens toch, Ik krijg hier stillekens de indruk dat ik een scheldkrant aan het lezen ben.
Kan je dit forum niet gebruiken voor wat het bedoeld is, om beleefde, eerlijke en positive comunnicatie's.
En als je al een tijdje MTBiker bent is het normaal dat je regelmatig op gekende parcoers rijdt, kies gewoon voor de goesting van het moment zou ik zeggen.
Trouwens ben ik ervan overtuigd dat elke inrichter hun uiterste best doen op welslagen.
Tussendoor kan ik je vertellen dat ik al een aantal jaren train op het blosoparcour van Herentals/Lichtaart/Kasterlee en nog geen enkele keer met tegenzin.
Laat ons samen de prachtige sport dat MTB is hoog houden, want er komt meer en meer tegenkanting. Afgelopen zondag kunnen vaststellen in nog zo'n juweeltje Retie, waar ze ook al bezig zijn met spijkers te kloppen.
Het beste voor 2007 aan allen
Doei.
Kan je dit forum niet gebruiken voor wat het bedoeld is, om beleefde, eerlijke en positive comunnicatie's.
En als je al een tijdje MTBiker bent is het normaal dat je regelmatig op gekende parcoers rijdt, kies gewoon voor de goesting van het moment zou ik zeggen.
Trouwens ben ik ervan overtuigd dat elke inrichter hun uiterste best doen op welslagen.
Tussendoor kan ik je vertellen dat ik al een aantal jaren train op het blosoparcour van Herentals/Lichtaart/Kasterlee en nog geen enkele keer met tegenzin.
Laat ons samen de prachtige sport dat MTB is hoog houden, want er komt meer en meer tegenkanting. Afgelopen zondag kunnen vaststellen in nog zo'n juweeltje Retie, waar ze ook al bezig zijn met spijkers te kloppen.
Het beste voor 2007 aan allen
Doei.
militair domein is beter modderbestand dan de bloso's...te lezen en te begrijpen als nog nie kapotgereden...verder zal het er waarschijnlijk heel druk zijn, maar waarschijnlijk zal ik er ook wel zijnflyboy wrote:Qua slijkgevoeligheid weet ik dat de BLOSO-lussen héél goed meevallen. Maar hoe zit dat eigenlijk met het militair domein van Grobbendonk?