Het was een zeer mooi ritje , het was zeker niet te vettig , absoluut niet , al erger meegemaakt . En regen heb ik ook niet gehad .
Dus degene die daarvoor niet is geweest , pech gehad , het was de moeite !!!!
Post by patje !!!! »
ik was er om 20 na 8,maar ben om 20 voor 9 vertrokken.(het was toen wel nog wat aan de schemerige kant).patje !!!! wrote:Ben om negen uur vertrokken maar niemand met ne fototoestel gezein zulle`.
Het was een zeer mooi ritje , het was zeker niet te vettig , absoluut niet , al erger meegemaakt . En regen heb ik ook niet gehad .
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
patje !!!! wrote:Ben om negen uur vertrokken maar niemand met ne fototoestel gezein zulle`.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gf biker wrote:patje !!!! wrote:Ben om negen uur vertrokken maar niemand met ne fototoestel gezein zulle`.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hmmm toch straf, ik woon op ongeveer een 3km van waar het vertrek is en hier heeft het serieus geregend tot een uur of 10
![]()
zou mij verwonderen dat ge geen regen gehad hebt, tenzij ge gereden hebt met een paraplu.
Post by Jolyrodger »