ACHEL 28/12/06

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
patje !!!!
Mountainbiker

Post by patje !!!! »

Ben om negen uur vertrokken maar niemand met ne fototoestel gezein zulle`.
Het was een zeer mooi ritje , het was zeker niet te vettig , absoluut niet , al erger meegemaakt . En regen heb ik ook niet gehad .
Dus degene die daarvoor niet is geweest , pech gehad , het was de moeite !!!!
:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
The Duck
Mountainbiker

Post by The Duck »

patje !!!! wrote:Ben om negen uur vertrokken maar niemand met ne fototoestel gezein zulle`.
Het was een zeer mooi ritje , het was zeker niet te vettig , absoluut niet , al erger meegemaakt . En regen heb ik ook niet gehad .
ik was er om 20 na 8,maar ben om 20 voor 9 vertrokken.(het was toen wel nog wat aan de schemerige kant).
rond een kilometer of 8 nog eens op 12 en 15 heb ik wat foto's gemaakt en na de bevoorrading heb ik er gemaakt op dat eerste 'singletrackcircuitje'
' in de villawijk in Achel. en de laatste kilometer(39-40) juist voor het punt waar je hetl aatste stukje off-road had langs het fietspad. Heb ik ook nog 20 minuten stil gestaan, maar niet zoveel foto's gemaakt want de bikers kwamen maar geregeld langs. al bij al een geslaagde shoot :wink:

De rest van je kan ik ten zeerste bevestigen. =D> =D> =D>
en hopelijk volgende keer meer geluk met de foto's... ze zijn te bezichtigen op www.mtb-freak.be hopelijk vanavond nog. En anders morgenavond. 8)
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

patje !!!! wrote:Ben om negen uur vertrokken maar niemand met ne fototoestel gezein zulle`.

:-k hmmm toch straf, ik woon op ongeveer een 3km van waar het vertrek is en hier heeft het serieus geregend tot een uur of 10 :roll: :roll: zou mij verwonderen dat ge geen regen gehad hebt, tenzij ge gereden hebt met een paraplu. :wink:
The Duck
Mountainbiker

Post by The Duck »

Gf biker wrote:

:-k hmmm toch straf, ik woon op ongeveer een 3km van waar het vertrek is en hier heeft het serieus geregend tot een uur of 10 :roll: :roll: zou mij verwonderen dat ge geen regen gehad hebt, tenzij ge gereden hebt met een paraplu. :wink:

nee, bij mijn weten ook geen regen gehad(alleen 's morgen tot 8 uur ) toch zeker nie van half 9 tot 10 wel om 11 uur eens heel lichtjes.
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

Allee :roll: dan zal het alleen boven mijn dak geregend hebben denk ik :-? #-o maar swat, zoveel te beter voor diegene die zijn gaan biken hier in Achel. Maar toch als het niet geregend heeft is het toch straf dat er slechts 200 deelnemers waren.
Jolyrodger
Mountainbiker

Post by Jolyrodger »

Ben ook geweest vandaag. Vertrokken rond 10h30.En zoals al gezegd geen spatje. Toen ik thuis in Genk vertrok stonden de hemelsluizen wel al een tijdje vol open en vreesde dus voor het ergste in Achel. Dat er maar 270 deelnemers waren heeft dan ook te maken met het feit dat als er regen valt bij het buitenrijden uit de garage de meesten dan gewoon thuisblijven. Niet den deze!!
Dat het geregend had was bijna niet te merken door de zanderige ondergrond, en waar het wel te merken was daar was het goed te doen.
Zoals meestal...... de afwezigen hadden ongelijk.
Alleen spijtig voor de organisatoren, want met zo weinig deelnemers geraakt men zelfs niet uit de kosten.
pepper
Mountainbiker

Post by pepper »

Het regenachtige weer en een lichte verkoudheid heeft mij er niet van weerhouden naar Achel te gaan : en zoals reeds gezegd hier: het was best te doen.
Ik ben vertrokken iets na half negen en volgens mij heb ik wel degelijk regen gehad ( weliswaar niet hevig en ook niet te lang) : ik was in ieder geval goed nat en dat was niet alleen van het zweet.
Prima tocht !
gertt2005
Mountainbiker

Post by gertt2005 »

vertrokken rond 10u15. Natuurlijk heeft het geregend.... geen zondvloed maar toch. Er zaten mooie stukken tussen afwisselend met saaie (lang rechtdoor) wegen. Ook onzacht tegen een plots opduikende slagboom gereden maarja, ne biker in form overkomt zoiets niet.... :(
S-dude
Mountainbiker

Post by S-dude »

Ben vertrokken om 9.20u en heb ook geen regen gezien, het parcour lag er dan ook prachtig bij. Spijtig van de magere opkomst, want was een heel plezant tourke met veel singletracks en mooie bossen. Proficiat aan de organisatie, volgend jaar ben ik er weer. =D> =D> =D>

distance: 43,6km
average: 19,7 km/u
patje !!!!
Mountainbiker

Post by patje !!!! »

Op die lange stukken rechtdoor kan je wel lekker door vlammen , he`!!!
Post Reply