De enige info die ik terugvind staat in de kalender, hier dus: http://www.mountainbike.be/kalenders/to ... emaand.php
Lekestraat is in de wijk "De Mokker", tussen Koekelare en Leke.
Ik kom zelf van Bredene en denk langs de oude spoorweg tot Gistel dan naar Moere en vandaar naar "De Mokker" te rijden.
Greetz
17/12/2006 - Koekelare
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
moddereter
- Mountainbiker
Post by moddereter »
Vermoed dat het een beetje parcours zal worden als dat van Beerst twee weken terug. In elk geval gaat het een beetje dezelfde kant uit.
Hoi hoi
ik heb samen met ne maat de rit gereden. Ik moet zeggen dat ik als ex-koekelarenaar wat teleurgesteld was mbt het parcours. Er zat zeer veel weg in het parcours. Ik vraag mij af waarom de parcoursmakers zich niet meer richting zande, moere, zevekote hebben begeven. Daar kan je toch nog veel off road stroken vinden?
De stroken die toch Off road waren, waren goed te berijden. Behalve de laatste waar de plaatselijke landbouwer nog eens zijn tractorke heeft gebruikt
Voor de rest was alles in orde. Goede bepijling, goede bevoorrading, gluhwein op t einde, goede en snellen afspuitplaats. Jammer dat er geen douches waren.
Het was een goede training (op de weg) en t was mooi weer.
Greetz
Wes
ik heb samen met ne maat de rit gereden. Ik moet zeggen dat ik als ex-koekelarenaar wat teleurgesteld was mbt het parcours. Er zat zeer veel weg in het parcours. Ik vraag mij af waarom de parcoursmakers zich niet meer richting zande, moere, zevekote hebben begeven. Daar kan je toch nog veel off road stroken vinden?
De stroken die toch Off road waren, waren goed te berijden. Behalve de laatste waar de plaatselijke landbouwer nog eens zijn tractorke heeft gebruikt
Voor de rest was alles in orde. Goede bepijling, goede bevoorrading, gluhwein op t einde, goede en snellen afspuitplaats. Jammer dat er geen douches waren.
Het was een goede training (op de weg) en t was mooi weer.
Greetz
Wes
Na Moen gisteren, vandaag ook de grote omloop in Koekelare gereden. Er zat idd nogal veel weg in, maar dat was voor mij meestal een flinke opsteker, want Moen had toch wel zijn sporen nagelaten op de geteisterde en versleten knieën uit een ver motorcross-verleden.
Een tweede opsteker was dat het zonnetje lekker scheen !
Het laatste stuk off road lag bijzonder zwaar, maar we zijn er, aan 9 km per uur weliswaar, toch doorheen geraakt, maar toen was het toch finaal op. De twee laatste kilometer over de weg aan een heel rustig tempo afgewerkt en bij de gratis gluhwein-stand op 300 m voor de finish (origineel idee) weliswaar gestopt om een klappeke te doen met enkele van onze andere Erika's Baaikers (proficiat aan den Cedric en den Victor trouwens, amper 12 jaar en daar efkes vlotjes de 45 km afbollen), maar de gluhwein zelf toch maar aan mij laten voorbij gaan.
Mijn eerste deelname in Koekelare is me bevallen
Een tweede opsteker was dat het zonnetje lekker scheen !
Het laatste stuk off road lag bijzonder zwaar, maar we zijn er, aan 9 km per uur weliswaar, toch doorheen geraakt, maar toen was het toch finaal op. De twee laatste kilometer over de weg aan een heel rustig tempo afgewerkt en bij de gratis gluhwein-stand op 300 m voor de finish (origineel idee) weliswaar gestopt om een klappeke te doen met enkele van onze andere Erika's Baaikers (proficiat aan den Cedric en den Victor trouwens, amper 12 jaar en daar efkes vlotjes de 45 km afbollen), maar de gluhwein zelf toch maar aan mij laten voorbij gaan.
Mijn eerste deelname in Koekelare is me bevallen