als je dit bedoeld willy dat is zuiver op de baankiwi_x wrote:avs is bij mij gemiddeld 22 a 26km/h afhangkelijk van de wind en de ondergrondron 1 wrote:hallooooo
ik zelf ben van Lier mag ik vragen wat jullie avs meestal is
![]()
![]()
![]()
Lier en omgeving?
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Amai, veel volk uit Lier city en omstreken. Misschien moeten we eens met z'n allen afspreken om in een groot peleton te gaan biken. Ik wil dus ook wel es gaan biken...
Mijn gemiddelde op de mtb ligt ook tussen de 20 en de 27 km/h (afhankelijk van het parcours), met de racefiets ligt het tusse de 26 en de 30 km/h.
Moest het zo ver zijn, laat dan maar ietske weten eh. En wie weet krijgen we de heer El Grande ook wel mee...
Greetz
Hans
Fiere inwoner van Lier City
www.exalracingteam.tk
Mijn gemiddelde op de mtb ligt ook tussen de 20 en de 27 km/h (afhankelijk van het parcours), met de racefiets ligt het tusse de 26 en de 30 km/h.
Moest het zo ver zijn, laat dan maar ietske weten eh. En wie weet krijgen we de heer El Grande ook wel mee...
Greetz
Hans
Fiere inwoner van Lier City
www.exalracingteam.tk
Mannen, tis hier precies een beetje stilgevallen eh. Waar zitten die Lierse Bikers voor een trainingsritje (op de weg)?
Afspraak ergens in Lier City voor een trainingsritje op de weg op nen nog te bepalen dag en uur eh...
Greetz
Hansje
www.exalracingteam.tk
PS. Lier city is vetgeil!
Afspraak ergens in Lier City voor een trainingsritje op de weg op nen nog te bepalen dag en uur eh...
Greetz
Hansje
www.exalracingteam.tk
vandaag zeg maar een uur hans . ik ben er dan welHansje wrote:Mannen, tis hier precies een beetje stilgevallen eh. Waar zitten die Lierse Bikers voor een trainingsritje (op de weg)?
Greetz
Hansje
www.exalracingteam.tk
vandaag zeg maar een uur hans . ik ben er dan wel[/quote]
Ja, wel een beetje op voorhand afspreken, want anders gaat het ni lukken... Dus vandaag is onmogelijk voor mij. Het spijt me.
Greetz
Hans
www.exalracingteam.tk
Ja, wel een beetje op voorhand afspreken, want anders gaat het ni lukken... Dus vandaag is onmogelijk voor mij. Het spijt me.
Greetz
Hans
www.exalracingteam.tk