als je hier komt voor de hellingen dan zal ik je moeten teleurstellen, het is hier zo plat als iets, een brug is hier het hoogste punt van de streek denk ik, toch een mooie TT
Over de tt van sint-Joris mogen jullie echt niet twijfelen!!! Het is jaarlijks een schitterende tocht met heel veel bospassages en een aantal technische percours.
Het enige nadeel is het gebrek aan douches, maar dat nemen we er dan maar graag bij zeker...
Ik zal er zeker zijn!
tot hoe laat kun je inschrijven? meestal is dit tot 14u is dit hier ook zo?
moet in de voormiddag werken, dan opt gemak naar daar rijden ( als opwarming) en dan de middellange toer doen waarschijnlijk, nog volk uit sijsele of omstreken ?
yep, de mini-delegatie uit de sparrestad komt ook af, met 3 à 4 man de vele bospassages hebben ons over de streep getrokken ivm gistel, dus hopelijk wat deftig weer (zoals vandaag) voor een fijne TT... wij rijden wellicht de 35 km
Ga deze rit ook rijden, start van bij mij thuis. heb hier en daar al pijlen zien hanhen. er wordt inderdaad beneden gereden langs de oude vaart. en dan via de vaart terug naar st joris. het zijn rechte plaatjes, groene achtergrond;witte pijl met gele punt. zal in maria -aalter +- om 8.30u starten.