03/12/06 Vorselaar
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
slapen...Davyke wrote:Yup ik kom ook met enkele vrienden. Men vriendin is van Vorselaar dus ik blijf ginder wel slapen dan
geen s*x voor de wedstrijd he
grtz
Nico
- de vallende mountainbiker
- Mountainbiker
Post by de vallende mountainbiker »
waar is dat buurthuis ergens gelegen...en van oostaker heb ik ook nog nooit gehoord...???ik kom alleen en wil tegen 7.30 vertrekken want ik moet op tijd terug zijn vant vrouwke
...
Er zijn voor- en tegenstanders van volgens mij. Het put het lichaam uit van ene kant, maar er zouden ook bepaalde energieke stoffen vrijkomen. Dus het is wel een dilemmaTwin Power wrote:slapen...Davyke wrote:Yup ik kom ook met enkele vrienden. Men vriendin is van Vorselaar dus ik blijf ginder wel slapen dan
geen s*x voor de wedstrijd he![]()
![]()
![]()
grtz
Nico
Buurthuis ligt vlak bij voetbalplein van Vorselaar.Kom je lang als je van de richting Poederlee komt en Vorselaar binnenrijd.de vallende mountainbiker wrote:waar is dat buurthuis ergens gelegen...en van oostaker heb ik ook nog nooit gehoord...???ik kom alleen en wil tegen 7.30 vertrekken want ik moet op tijd terug zijn vant vrouwke :roll: ...
Ja ik heb ook zoiets gehoord...Pare wrote:Ik weet het niet zeker hoor maar gezien het suc6 van de voorgaande jaren (1500 deelnemers vorig jaar) is het buurthuis ondertussen te klein geworden en is deze organisatie verhuisd naar de voetbalkantine van OG Vorselaar. Vorig jaar was daar reeds de inschrijving.
2290 VORSELAAR - RIEMENSTRAAT