03/12/06 Vorselaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
polepo
Mountainbiker

Post by polepo »

Vorig jaar richting Pulderbos,Grobbendonk,Poederlee als ik me niet vergis.
Davyke
Mountainbiker

Post by Davyke »

Yup ik kom ook met enkele vrienden. Men vriendin is van Vorselaar dus ik blijf ginder wel slapen dan :-)
Stalen Worm
Mountainbiker

Post by Stalen Worm »

Davyke wrote:Yup ik kom ook met enkele vrienden. Men vriendin is van Vorselaar dus ik blijf ginder wel slapen dan :-)
slapen...
geen s*x voor de wedstrijd he :-D :-D :-D

grtz

Nico
de vallende mountainbiker
Mountainbiker

Post by de vallende mountainbiker »

waar is dat buurthuis ergens gelegen...en van oostaker heb ik ook nog nooit gehoord...???ik kom alleen en wil tegen 7.30 vertrekken want ik moet op tijd terug zijn vant vrouwke :roll: ...
Davyke
Mountainbiker

Post by Davyke »

Twin Power wrote:
Davyke wrote:Yup ik kom ook met enkele vrienden. Men vriendin is van Vorselaar dus ik blijf ginder wel slapen dan :-)
slapen...
geen s*x voor de wedstrijd he :-D :-D :-D

grtz

Nico
Er zijn voor- en tegenstanders van volgens mij. Het put het lichaam uit van ene kant, maar er zouden ook bepaalde energieke stoffen vrijkomen. Dus het is wel een dilemma :lol:
polepo
Mountainbiker

Post by polepo »

de vallende mountainbiker wrote:waar is dat buurthuis ergens gelegen...en van oostaker heb ik ook nog nooit gehoord...???ik kom alleen en wil tegen 7.30 vertrekken want ik moet op tijd terug zijn vant vrouwke :roll: ...
Buurthuis ligt vlak bij voetbalplein van Vorselaar.Kom je lang als je van de richting Poederlee komt en Vorselaar binnenrijd.
van slijk
Mountainbiker

Post by van slijk »

@ davyke
wij vertrekken om 8.00 aan het sportcentrum bloso te herentals als ge intresse hebt ge kunt altijd mee rijden he :bounce:
Davyke
Mountainbiker

Post by Davyke »

van slijk wrote:@ davyke
wij vertrekken om 8.00 aan het sportcentrum bloso te herentals als ge intresse hebt ge kunt altijd mee rijden he :bounce:
Yuw merci, maar kzal dan al in Vorselaar zijn. Ik blijf daar kamperen bij de vriendin 8)
Pare
Mountainbiker

Post by Pare »

Ik weet het niet zeker hoor maar gezien het suc6 van de voorgaande jaren (1500 deelnemers vorig jaar) is het buurthuis ondertussen te klein geworden en is deze organisatie verhuisd naar de voetbalkantine van OG Vorselaar. Vorig jaar was daar reeds de inschrijving.
2290 VORSELAAR - RIEMENSTRAAT
Davyke
Mountainbiker

Post by Davyke »

Pare wrote:Ik weet het niet zeker hoor maar gezien het suc6 van de voorgaande jaren (1500 deelnemers vorig jaar) is het buurthuis ondertussen te klein geworden en is deze organisatie verhuisd naar de voetbalkantine van OG Vorselaar. Vorig jaar was daar reeds de inschrijving.
2290 VORSELAAR - RIEMENSTRAAT
Ja ik heb ook zoiets gehoord...
Post Reply