10/12/2006 TT Ham
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- louskabous
- Mountainbiker
Post by louskabous »
Succes Mannen en Maskes, Kan spijtig heeelaas niet komen, zit op een ander goei plek (zie mijn profiel).
Deze tour is de max! De beste plezanste van verleden jaar, mag van mij best 5 sterren krijgen. Ben van Mol en kom vaak richting Ham/Heppen en ken verschillende stukken. Maar hoe gaan jullie nu het Albertkanaal over?
Graven tour!!! zeker met het komende weer!
Deze tour is de max! De beste plezanste van verleden jaar, mag van mij best 5 sterren krijgen. Ben van Mol en kom vaak richting Ham/Heppen en ken verschillende stukken. Maar hoe gaan jullie nu het Albertkanaal over?
Graven tour!!! zeker met het komende weer!
- rallymaster
- Mountainbiker
Post by rallymaster »
de singletrackracers zullen aanwezig zijn
een van de best georganiseerde tt uit de streek.
schoon parkoer

een van de best georganiseerde tt uit de streek.
schoon parkoer
Gisteren hebben we een laatste check-up van het ganse parkoer gedaan.lucky7 wrote:Ik heb vandaag bericht gekregen van de gemeente dat het oude fietspad niet terug open zal zijn op 10dec.louskabous wrote:Maar hoe gaan jullie nu het Albertkanaal over?
Graven tour!!!![]()
.Wij moeten zodoende een kleine omleiding voorzien (Wijckmans) voor de afstanden die Kepkensberg aandoen.
Al de heel gevaarlijke oversteekplaatsen zullen zeker bemand zijn door de mensen van de Civiele Bescherming.