26/11/06 Lommel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- moddercrosser
- Mountainbiker
Post by moddercrosser »
1ste 5 km's van 't parkoers : super
Volgende km's tot iets voor bevoorrading : saai, saai, saai
Stukske tot aan de paus en rest na de paus : prima
Weinig modder, goede bepijling + zagemeellijnen
Eindconclusie : spijtig van die lange stukken bosrandwegen, dit houdt me tegen om 'm volgend jaar opnieuw te doen
Volgende km's tot iets voor bevoorrading : saai, saai, saai
Stukske tot aan de paus en rest na de paus : prima
Weinig modder, goede bepijling + zagemeellijnen
Eindconclusie : spijtig van die lange stukken bosrandwegen, dit houdt me tegen om 'm volgend jaar opnieuw te doen
-
pelter bos biker
- Mountainbiker
Post by pelter bos biker »
na de bakken water van de afgelopen week,was het zeer goed te doen.
het gewone parcour van Lommel met een paar nieuwe zijsprongen voor ons.ben wel benieuwd of de tt van volgende week het zelfde parcour zal volgen.weet iemand hier meer over?
het gewone parcour van Lommel met een paar nieuwe zijsprongen voor ons.ben wel benieuwd of de tt van volgende week het zelfde parcour zal volgen.weet iemand hier meer over?
-
Guest
Post by Guest »
De eerste 5km inderdaad begonnen vrij mooi en we hadden er al meteen zin in maar, toen was de fun al op. Tot aan de bevoorrading ( en die lag vond ik voor de 40km veel te ver om nuttig te zijn) was het maar een saaie bedoening.
Spijtig genoeg voor een collega van ons was hij vergeten om een wafel bij de inschrijving te nemen. En hij zag scheel van de honger dus was het nog even verder tuffen zonder eten. Vond dat er toch wat meer mocht liggen op de bevoorrading.
Na de bevoorrading nog een leuk stukje en dan was de toch al gedaan.
Maar wat wel zeer goed in orde was: de aanduiding met pijlen en zagemaal was zeer goed in orde, netjes zo en duidelijk.
Miss ook slechte datum met weekend in mol en genk.
waarschijnlijk volgend jaar toch niet meer voor ons die tocht van die organisatie, spijtig
Spijtig genoeg voor een collega van ons was hij vergeten om een wafel bij de inschrijving te nemen. En hij zag scheel van de honger dus was het nog even verder tuffen zonder eten. Vond dat er toch wat meer mocht liggen op de bevoorrading.
Na de bevoorrading nog een leuk stukje en dan was de toch al gedaan.
Maar wat wel zeer goed in orde was: de aanduiding met pijlen en zagemaal was zeer goed in orde, netjes zo en duidelijk.
Miss ook slechte datum met weekend in mol en genk.
waarschijnlijk volgend jaar toch niet meer voor ons die tocht van die organisatie, spijtig
- Merriejane
- Mountainbiker
Post by Merriejane »
Precies ben ik de enige, maar ik vond het een geweldige TT. Ik heb wel maar de 20 gedaan. Ik vind de bossen van Lommel heel plezant om door te rijden. Verschillende padjes, slalommen tussen de bomen, heel plezant.
De bevoorrading was inderdaad wel pover, maar 't kan niet elke week kermis in den buik zijn
Nu zondag komen wij terug voor het vertrek aan United.
De bevoorrading was inderdaad wel pover, maar 't kan niet elke week kermis in den buik zijn
Nu zondag komen wij terug voor het vertrek aan United.
- B.insane
- Mountainbiker
Da lag nie aan de soep zanne. Ik wou zo kort mogelijke tijd gezien worden in mijn toch wel zeer modieuze balletbroekHemd wrote:PLezant tochtje. Blij dat ik dit gekozen heb en niet 1 of andere modderpoel. Maar wat zat er in die soep ? Ik kon mijne compagnon b.insane amper bijhouden.
volgende week probeer ik nen nieuwe outfit (als ik in den winkel raak).
- spooky
- Mountainbiker
Ook mtb westel was in Lommel met een man of 15 schat ik.
De bevoorrading was véél te laat én pover.
Gelukkig had ik m'n eigen hapje mee genomen zodat we nog wat energie over hadden om de laatste 13 km af te leggen.
Vrij saaie tocht, toch redelijk wat leuke bospaadjes, veel op en neer, kort draaien etc.
Maar behoorlijk droog parcours en dat is met een week als de vorige een wonder!
Volgende week wordt nog een beetje een zoektocht waar naartoe...
De bevoorrading was véél te laat én pover.
Gelukkig had ik m'n eigen hapje mee genomen zodat we nog wat energie over hadden om de laatste 13 km af te leggen.
Vrij saaie tocht, toch redelijk wat leuke bospaadjes, veel op en neer, kort draaien etc.
Maar behoorlijk droog parcours en dat is met een week als de vorige een wonder!
Volgende week wordt nog een beetje een zoektocht waar naartoe...