Ik heb al in O2 bikers mtb routes gezien in Limburg en die zien er echt
26/11/2006 Genk (Winterslag)- Inclusief Mijnterril.
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- .::Andy::.
- Mountainbiker
Post by .::Andy::. »
een uurtje of 2 rijden inderdaad, maar dat schrikt me niet af, als er zo'n mooie rit te wachten staat!
uit
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Post by Jolyrodger »
Hey Geert. Altijd blij je nog eens te zien op een pittige toertocht.rakkermans wrote:Hoi roger. Ik ga zeker deze toertocht meerijden. Ik breng een paar bikers van onze club mee. Deze toer is reeds sinds de oudheid een topper. Mag zeker niet gemist worden. Ps: klopt het dat jij vorige week van den terril zijt gevallen?
Wat denkt ge wat ik bedoel met "tussen de kader gehangen"
Ma soit. Tot de 26 ste dan maar.
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Post by Jolyrodger »
Op de terril zou je je afdalingstechnieken zeker kunnen uitproberen, niet om te vallen natuurlijk zoals ikzelf (leukerd)Jeffry wrote:Zeker Roger spijtig dat ik niet mee kan rijden.
Ik moet eerst afdaling technieken kennen hoe moet ik vallen;![]()
Nee nee ik ga een handje helpen bij de heidetrappers.
Veel succes mannen bij de mijn terril.
Groeten, Jeffry
Spijtig dat je zelf niet kunt meerijden, maar ja in de organisatie hebben ze natuurlijk altijd handen te kort hé, maar ge zult u daar ook wel kunnen uitleven!!
- Mountainbiker
Hopelijk wel!nele wrote:Zit de bewuste zéér stijle afdaling (waar je gewoon niet kan remmen of je gaat over je stuur) van de GP Roel Paulissen ook in de rit verwerkt?
- Mountainbiker
nele wrote:okay! dan kan ik zondag met een gerust hart naar Genk vertrekken, zie er al naar uit!
Same here en tegelijk een nieuw terrein voor op te spelen, want voor mij is Genk vreemd terrein
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Post by Jolyrodger »
De extreme afdaling is niet in de toertocht voorzien, wat niet belet dat geintresseerden deze altijd kunnen afdalen en terug inpikken.nele wrote:Zit de bewuste zéér stijle afdaling (waar je gewoon niet kan remmen of je gaat over je stuur) van de GP Roel Paulissen ook in de rit verwerkt?
Na de eerste beklimming en niet zo steile afdaling is er ter hoogte van de vijver een splitsing voorzien. Dit heeft het voordeel dat men de mogelijkheid heeft gehad om een klein stukje van de terril te doen, en dan kan beslissen of men voor de volle terril gaat of niet. Dit betekent dan ook dat men 4 km minder zal doen op het totaal aantal kilometers!