11/11/06 Kruishoutem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
11/11/06 Kruishoutem
Wij (2 van FastforwardMTBTeam) hebben ons alvast goed gejeund. Reinhard heeft zijn nieuwe traktorbanden uitgetest, met weinig druk, en dat ging heel goed in de vettige stukken. Op de verharde wegen ging 't dan 'n pak minder, dan bolt da nie zo lekker. 't was dus elk op toer wegrijden van elkaar en terug bijkomen.......uitpijling ok, bevoorrading ook wel, omloop, een beetje op en af, en welja, hier en daar 'n beetje vettig maar daar gaan we niet over zagen...... en eindelijk 's deftige muziek aan de aankomst (vroegere jaren constant Heintje dacht 'k
)
Ik ben vandaag in Bruyelle gaan rijden en raadt eens wat daar lag: MODDER. Da's toch wel iet hé, wie heeft dat nu uitgevonden?
Alsjeblieft he mannen, wat verwachten jullie in deze tijd van het jaar en na zo'n nacht. De goede bandenkeuze (ze bestaan dus degelijk wel, maar als ge natuurlijk meer op ne koersvelo zit...........) maakt al een wereld van verschil op zo'n parcours. Ik heb vandaag geen enkel problem gehad en ik kan je verzeker dat het ook vettig lag: Ga maar eens kijken op den topic.
Alsjeblieft he mannen, wat verwachten jullie in deze tijd van het jaar en na zo'n nacht. De goede bandenkeuze (ze bestaan dus degelijk wel, maar als ge natuurlijk meer op ne koersvelo zit...........) maakt al een wereld van verschil op zo'n parcours. Ik heb vandaag geen enkel problem gehad en ik kan je verzeker dat het ook vettig lag: Ga maar eens kijken op den topic.
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
er lag waarschijnlijk overal wat modder vandaagzanneis wrote:Allez gij, lag er modder in Bruyelle ? In Wervik ook ...kluisken wrote:Ik ben vandaag in Bruyelle gaan rijden en raadt eens wat daar lag: MODDER. Da's toch wel iet hé, wie heeft dat nu uitgevonden?
Alsjeblieft he mannen, wat verwachten jullie in deze tijd van het jaar en na zo'n nacht. De goede bandenkeuze (ze bestaan dus degelijk wel, maar als ge natuurlijk meer op ne koersvelo zit...........) maakt al een wereld van verschil op zo'n parcours. Ik heb vandaag geen enkel problem gehad en ik kan je verzeker dat het ook vettig lag: Ga maar eens kijken op den topic.![]()
![]()
is wel nog ne keer leuk...
Zeggen dat het op niets trok omwille van het weer? Amaai, ik sluit me volledig aan bij Kluisken... Bandenkeuze en -druk is belangrijk... en natuurlijk de technische vaardigheid...
-
carlton
- Mountainbiker
Zijn aangezet na 13u30, schitterende tocht en heb mij volledig kunnen uitleven in de modder,
zelfs met gewone michelins alle terrein geen ene keer moeten afstappen (volgens mij zetten de meerderheid zijn banden veel te hard), chapeau voor de organisatie, ook goei bevoorraading,
jammer dat er geen red bull meisjes mee waren (het oog wil ook wat hé)
Volgend jaar zeker terug
Sportivo
zelfs met gewone michelins alle terrein geen ene keer moeten afstappen (volgens mij zetten de meerderheid zijn banden veel te hard), chapeau voor de organisatie, ook goei bevoorraading,
jammer dat er geen red bull meisjes mee waren (het oog wil ook wat hé)
Volgend jaar zeker terug
Sportivo
- captain crash
- Mountainbiker
Post by captain crash »
yep, de modder was te verwachten na een nachtje oude wijven regenen hé. wij zijn vroeg gestart, van files niet veel last gehad & eigenlijk van modder ook niet heel veel. ttz 't was niet van dienen "dei" die aan den bike bleef plakken. de extreem-natte omstandigheden zorgden er toch voor dat het meeste weer werd afgespoeld onder het rijden. alleen mijn derailleur vond het halverwege welletjes
.
gelukkig was er de mecanicien die mij wat kon herstellen zodat ik weer een beetje kon schakelen gedurende de volgende 10km.
kortom, ne leuken toer, goede bepijling, leuke bevoorrading (leve de red bull-babes!!!
) & perfecte accommodatie achteraf (oa douches)
yeah, baby, see you next year
gelukkig was er de mecanicien die mij wat kon herstellen zodat ik weer een beetje kon schakelen gedurende de volgende 10km.
kortom, ne leuken toer, goede bepijling, leuke bevoorrading (leve de red bull-babes!!!
yeah, baby, see you next year
- Redbullbiker
- Mountainbiker
Post by Redbullbiker »
Mooie vtt goeie bevoorrading en leuk parcour en die modder ?Tja jongens wodt winter he ,dus veel regen nachtvorst enz.En het zijn VTT 's geen kermiskoerskes rond de kerk hé.

- captain crash
- Mountainbiker
Post by captain crash »
deal, de volgende trakteer jij...portos wrote:dit is een toertocht zoals ik ze graag heb.mooi parkoers, berijdbaar niettegenstaande de regen, "verkeersstilleggers" aan gevaarlijke kruispuinten, goede bevoorrading, red bull babes en ruime douche met warm water. de tongerlo's nadien hebben ook goed gesmaakt. ze zien me hier nog terug.