WW S-works

Hoe kan je het beste klimmen en dalen, bochten nemen, kleine handigheidjes, ....
$mokeyJoe

Post by $mokeyJoe »

Ik vindt eigenlijk als Corratec op een S-Works wil rijden moet ie dat maar doen.Ik rij toch ook met een 'zware' Merida.Topicstarter vroeg dus wat help voor een fiets van +/-8.5kg.Hij heeft dan ook al enkele onderdelen in gedachte,en ik denk dat het de bedoeling is om rond die bepaalde onderdelen en zo licht mogelijke fiets te maken.Als ie nu voor een Scott Scale LTD zou kiezen zou het makkelijker zijn...Maar is het niet juist interessant om een 'unieke' fiets te maken?

Dat ie 16 jaar is en al dergelijk materiaal kan aanschaffen vind ik nu ook wel een beetje verschieten! :drunk: Maar ja...ik denk dat ie zeer graag fietst!

Corratec,als je nog graag wat wil weten ofzo...shoot! :wink:

Groetjes,
$mokeyJoe

Edit: Nog een tip...vervang de boutjes door Ti en Alu.+/-130g winst!
nzxt
Mountainbiker

Post by nzxt »

wow :d

5000euro aan e vloke :)

ben 17 dus kan maar x aantal dagen werken in het jaar, en nog eens 23 in de vakantie

zonder mijn studies te verwaarlozen kom ik voor dit jaar ongeveer aan 2500 euro :) (zonder banale uitgaven)
Bij mij is het ook allemaal begonnen op een fietske van 100 euro (nieuw in den disport:) da ware nog is tijden)
Sindsdien ook een paar nieuw vlokes moete kope. en ja die ware ook wa duurder dan et eerste want ik werd groter en sneller (en rijker). Maar ik moe da allemaal zelf uit mijne zak hale, ...

Tenzij ge de komende bk zijt zouk toch effe oppasse me zon zware aankope :) alez, tis mijn mening eh.
van_hoof
Mountainbiker

Post by van_hoof »

persoonlijk vind ik 5000€ aan een fiets uitgeven een beetje een overkill, aan die 1 kg zal het niet liggen of je een wedstrijd wint of niet hoor, tenzij je mss aan de wereldtop ofzo staat, maar die mannen worden gesponserd dus da kost hun niets...
$mokeyJoe

Post by $mokeyJoe »

van_hoof wrote:persoonlijk vind ik 5000€ aan een fiets uitgeven een beetje een overkill, aan die 1 kg zal het niet liggen of je een wedstrijd wint of niet hoor, tenzij je mss aan de wereldtop ofzo staat, maar die mannen worden gesponserd dus da kost hun niets...
Ieder bepaald voor zich wat ie wil uitgeven aan zijn hobby toch? #-o Ik rij geen competitie maar ik heb wel graag een lichte fiets.Niet voor jou voorbij te steken,maar omdat ik het prettig fietst en mooi is.
Langs de andere kant topic gaat eigenlijk over S-works WW!

Image

$mokeyJoe
philcore
Mountainbiker

Post by philcore »

Ammmmmaaaaai, schoon kaderke. Veel schoner dan die replicas van den Sauser die iedereen wil kopen.

Ps. laat je niet kennen ivm de prijs van je fiets, iemand anders moet jou de rekening niet komen maken. Monteer hem maar heel mooi af. En laat ons erna maar eens genieten van een heel mooie fiets. (wel met picies hé. :roll: )
greenie
Mountainbiker

Post by greenie »

@ corratec : ik vind het een fantastisch mooi frame. Mag ik weten waar je het gekocht hebt en voor welke prijs?

Maak je geen zorgen, ik kom je rekening niet maken, hoor.
Conrad
Mountainbiker

Post by Conrad »

Ongelooflijk lekker frame corratec! =D>
Beloof ons dat ge foto's laat zien van het afgewerkte product hé :wink:
willemske
Mountainbiker

Post by willemske »

Schoon kaderke,koopte da bij fietsen Dirk?
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

mooi fietske. dat moet lukken om aan 8.5 kilo te krijgen. maar als wedstrijder al is gedacht aan vaste vork? of je rijd misschien ruigere wedstrijden waar een verende vork goed aan te pas komt? en je moet zelf maar zien hoeveel geld je in je bike steekt. ooit kost mijn fietsje dat ook wel eens :-D maar zoals je corratec eruit zag kan ik niets anders zeggen dan: dit wordt ook een heerlijk fietsje.
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

En ik maar werken om een cubeke te kunnen kopen.
de wereld zit verkeerd ineen.
:roll:
Post Reply