18/11/2006 - Sint-Andries-Brugge - 18e Brugse Bossentocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
antwoord aan snel trappertje
Dat is goed nieuws, snel trappertje... breng er maar veel mee, en laat ons nadien zeker eens weten wat je er van vond. En misschien vinden jullie na afloop kullie foto's wel op onze website http://www.brugsebikers.be . Je weet maar nooit....illustere bikers hebben daar vorige uitgave in vol ornaat geposeerd.
- .::Andy::.
- Mountainbiker
controle
Ah...toch wel belangrijk... niet vergeten een stempel te vragen aan de inschrijvingstafel. Alleen deelnemers met een dergelijke stempel zullen toegelaten worden tot de privéstukken en de bevoorradingen. Reden: we ondervinden dat er teveel zwartrijders meerijden. Er zullen sporadisch controles worden uitgevoerd.
Re: controle
Jullie zijn verantwoordelijk voor die stempel hé dus maak maar dat jullie klaar wakker en goed ingelicht aan de inschrijvingstafel zittenbrubiker wrote:Ah...toch wel belangrijk... niet vergeten een stempel te vragen aan de inschrijvingstafel. Alleen deelnemers met een dergelijke stempel zullen toegelaten worden tot de privéstukken en de bevoorradingen. Reden: we ondervinden dat er teveel zwartrijders meerijden. Er zullen sporadisch controles worden uitgevoerd.
greetzzzzzz
moviestar
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Kan er al wat info gegeven worden over het parcours???
Zijn er grote wijzigingen daarin??(Nieuwe stukken,andere streek,....)
Kijk wel uit naar deze TT.
@BBQ,daar ik in de namiddag kom rijden,kan ik dan niet eerst op de koffie komen???
Met een lekker vers dessertje???
Die koffie zal alleszins deugd doen na mijn nachtelijke Torhoutse escapade.

Zijn er grote wijzigingen daarin??(Nieuwe stukken,andere streek,....)
Kijk wel uit naar deze TT.
@BBQ,daar ik in de namiddag kom rijden,kan ik dan niet eerst op de koffie komen???
Met een lekker vers dessertje???
Die koffie zal alleszins deugd doen na mijn nachtelijke Torhoutse escapade.
Aangezien deze TT bijna door mijne hof rijdt, ga ik uiteraard mee. BBQ, reken mij maar mee voor de koffie 
Nog even dit : diegenen die met de wagen komen, je kan je wagen gemakkelijk op de aprking van het Olympia zwembad plaatsen. De ingang van deze parking ligt schuin tegenover de straat van de watertoren. Dan hoef je niet te sukkelen aan de watertoren zelf.
Nog even dit : diegenen die met de wagen komen, je kan je wagen gemakkelijk op de aprking van het Olympia zwembad plaatsen. De ingang van deze parking ligt schuin tegenover de straat van de watertoren. Dan hoef je niet te sukkelen aan de watertoren zelf.