18/11/2006 - Sint-Andries-Brugge - 18e Brugse Bossentocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
brubiker
Mountainbiker

antwoord aan snel trappertje

Post by brubiker »

Dat is goed nieuws, snel trappertje... breng er maar veel mee, en laat ons nadien zeker eens weten wat je er van vond. En misschien vinden jullie na afloop kullie foto's wel op onze website http://www.brugsebikers.be . Je weet maar nooit....illustere bikers hebben daar vorige uitgave in vol ornaat geposeerd.
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Dit is een klassieker, dus mag je me er zeker verwachten! Heb de laatste jaren nog geen enkele zomer of winter-editie gemist en steeds tevreden teruggekeerd. =D> Zelfs na de nachtrit zal het 's morgens moeten zijn. :( Hopelijk krijg ik nog de tijd om die verlichtingsbatterij van mijn bike te halen. #-o
.::Andy::.
Mountainbiker

Post by .::Andy::. »

Jup ik zal er ook zijn! :wink:
brubiker
Mountainbiker

controle

Post by brubiker »

Ah...toch wel belangrijk... niet vergeten een stempel te vragen aan de inschrijvingstafel. Alleen deelnemers met een dergelijke stempel zullen toegelaten worden tot de privéstukken en de bevoorradingen. Reden: we ondervinden dat er teveel zwartrijders meerijden. Er zullen sporadisch controles worden uitgevoerd.
moviestar
Mountainbiker

Re: controle

Post by moviestar »

brubiker wrote:Ah...toch wel belangrijk... niet vergeten een stempel te vragen aan de inschrijvingstafel. Alleen deelnemers met een dergelijke stempel zullen toegelaten worden tot de privéstukken en de bevoorradingen. Reden: we ondervinden dat er teveel zwartrijders meerijden. Er zullen sporadisch controles worden uitgevoerd.
Jullie zijn verantwoordelijk voor die stempel hé dus maak maar dat jullie klaar wakker en goed ingelicht aan de inschrijvingstafel zitten :wink: :-D

greetzzzzzz
moviestar 8)
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Kan er al wat info gegeven worden over het parcours???
Zijn er grote wijzigingen daarin??(Nieuwe stukken,andere streek,....)

Kijk wel uit naar deze TT. :bounce: :bounce:

@BBQ,daar ik in de namiddag kom rijden,kan ik dan niet eerst op de koffie komen??? :-D
Met een lekker vers dessertje??? :wink:
Die koffie zal alleszins deugd doen na mijn nachtelijke Torhoutse escapade. #-o :drunk:
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

veeteeteetje wrote: @BBQ,daar ik in de namiddag kom rijden,kan ik dan niet eerst op de koffie komen??? :-D
Met een lekker vers dessertje??? :wink:
Die koffie zal alleszins deugd doen na mijn nachtelijke Torhoutse escapade. #-o :drunk:
Jaaaaaaaa, en ikke ook????
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

Maar m'n twee lief konijntjes toch,...;

tuurlijk mogen jullie hier eerst op koffie komen en dan samen
vertrekken naar de tt. M'n vrouw vroeg deze avond nog
achter een voorbeeld van een zwak zuur. Heb haar H2SO3 aangeraden.......

Je zal dan zeker goe rijden ....... :roll: :roll: :roll: :roll:
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

Aangezien deze TT bijna door mijne hof rijdt, ga ik uiteraard mee. BBQ, reken mij maar mee voor de koffie :-)

Nog even dit : diegenen die met de wagen komen, je kan je wagen gemakkelijk op de aprking van het Olympia zwembad plaatsen. De ingang van deze parking ligt schuin tegenover de straat van de watertoren. Dan hoef je niet te sukkelen aan de watertoren zelf.
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

Hoi,

ja laps,.. al da volk hier aan m'n deur....#-o #-o #-o

Ik weet ook niet hoe het zal staan met de werken aan
de expressweg en de Kon. Astridlaan.....

Goe van Brubiker om een controle uit te voeren op prive
stukken...,

=D> =D> =D>

y
Post Reply