Een avondrit lijkt me ook zeer de moeitefarmer/cowboy wrote: p.s. mijne patattentoer(meetingske Kasterlee) is van't jaar in 't water gevallen. Hopelijk volgt die op een later tijdstip, zoniet komt er een avondrit periode nov-dec
Mini meeting Hechtel Second Edition 16 september
Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
klinkt interessant, count me in (assik mag he
)
datum maakt niet veel uit, liefst zondag, maar eventueel zaterdag kan ook wel een keertje.
grtz
Nico
datum maakt niet veel uit, liefst zondag, maar eventueel zaterdag kan ook wel een keertje.
grtz
Nico
Net terug van oefening..
Het wordt dus een zaterdagnamiddag, we zullen ons uitleven op een toerke van een 30tal km's. Waarschijnlijk ongeveer hetzelfde parcours dan vorig jaar.
Nu nog een datum zoeken, ga er met Frenske eens over hebben dit weekend.
Reken op eind september, begin oktober, meer info volgt
Het wordt dus een zaterdagnamiddag, we zullen ons uitleven op een toerke van een 30tal km's. Waarschijnlijk ongeveer hetzelfde parcours dan vorig jaar.
Nu nog een datum zoeken, ga er met Frenske eens over hebben dit weekend.
Reken op eind september, begin oktober, meer info volgt
Datum staat vast, 16 september. Is kortbij, maar wegens andere dingen (handbal voor Frenske en werk voor mij) moeilijk anders te regelen.
Vertrek voorzien om 12u30, samenkomen vanaf 12u aan het Don Bosco College in Hechtel. Na de tocht kan er een hamburger/broodje gegeten worden.
Vandaag zijn Frenske en ik op pad geweest voor de eerste verkenning.
Voor degene die vorig jaar ook zijn gekomen hebben we de tocht wat aangepast.
Dit jaar gaan we ook een luske in Eksel doen. Het stuk langs de Begijnenvijvers laten we dit jaar links liggen, ook het lange geasfalteerde fietspad.
Verhouding weg/pad zal nu 20/80 zijn. Het juiste aantal km's zullen we in de loop van de week weten. Reken op 30-35km
Maar het belangrijkste, den dorpel viel vandaag al weer zeer goed mee

Aan de geïnteresseerden;
1. Kawa
2. Frenske
Vertrek voorzien om 12u30, samenkomen vanaf 12u aan het Don Bosco College in Hechtel. Na de tocht kan er een hamburger/broodje gegeten worden.
Vandaag zijn Frenske en ik op pad geweest voor de eerste verkenning.
Voor degene die vorig jaar ook zijn gekomen hebben we de tocht wat aangepast.
Dit jaar gaan we ook een luske in Eksel doen. Het stuk langs de Begijnenvijvers laten we dit jaar links liggen, ook het lange geasfalteerde fietspad.
Verhouding weg/pad zal nu 20/80 zijn. Het juiste aantal km's zullen we in de loop van de week weten. Reken op 30-35km
Maar het belangrijkste, den dorpel viel vandaag al weer zeer goed mee
Aan de geïnteresseerden;
1. Kawa
2. Frenske
Last edited by kawa on Sat 02 Sep 2006 20:43, edited 3 times in total.