Nu dit gezegd zijnde, meestal kom ik toch wel meer verdraagzame bikers tegen . Zo in Theux nog tijdens een afdaling, ik vloog over mijn stuur , maar stapte heel vreemd over mijn stuur en stond gewoon terug recht (dat op +-40km/h!) , die achter mij stonden allemaal perplex..'dat was sjiek' 'wauw hoe deed je dat!?' kreeg ik te horen
Alleh ja , ik wil maar zeggen , zo van die 'ambetanterikskes ' kom je niet zo gek vaak tegen en als ze al eens ne grote mond opzetten, moet je gewoon antwoorden : Echte bikers fietsen met plezier onder mekaar en laten hun 'vuil muil' thuis! (en hun slecht humeur ook !)
En ik heb het nogal gezegd, amateur , professional of funbiker ..ieder is een topsporter voor zichzelf, ongeacht het niveau , het belangrijkste is toch dat je wat aan sport doet en je wat kan ontspannen!
@ skyrider : ik geef je ergens wel gelijk hoor, enkel ..niet alle beginners gaan enkel in de zomer hoor ..ik ben namelijk begonnen knal in de winter-tt's , maar moet wel zeggen , toen had ik idd toch wat problemen om op de fiets te blijven zitten , maar dat hangt echt van mens op mens af hoor ..ik heb zo altijd buitensporten gedaan (voetbal,snowboarden etcetc ) en ben best wel gehard tegen zo'n toestanden
Trouwens nu niet om iets te zeggen heh , maar heb al meer woorden gehad met wielrenners feitelijk ..onlangs nog op de tocht van kiewiet langs het kanaal , kwamen scouts-jongeren met een grote hoop he bos uitgefietst en gingen allemaal op het jaagpad staan ..Ik en kameraad er rustig langsdoor , komen daar ineens zo'n ganse bende wielertoeristen af en begonnen van op afstand al te schreeuwen op ons en ook op die klein gastjes ..tuurlijk ik en kameraad direct alles geblokkeerd met onze mtb's en ik riep al op die van : gaat het u joh!? ge moest zijn gezicht zien , hij had al schrik dat hem moest stoppen ..bij het voorbij fietsen keek de rest van die groep al zo van : ja sry , ik heb niets geroepen ...soms kan 1 ventje het zo moeilijk maken heh!
ps: die zal wel gene sex gehad hebben vanacht zeker! *denkik dan meestal bij zo'n speeddevils*
Mvg