't weer
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- forza_inja
- Mountainbiker
Post by forza_inja »
toch een goe weertje om in te fietsen. Niet te zot doen natuurlijk, maar zolang ge rijdt hebt ge toch een beetje afkoeling en als ge de bossen induikt is het helemaal niet zo warm. Wel zien dat ge genoeg drinken bijhebt natuurlijk. Of anders moet ge om 5uur 's morgens gaan rijden he
, dit heb ik de vorige vier dagen ook gedaan om te gaan werken met de vroege. ideaal,dan is het ne graad of 20 à 22.
- Max Power
- Mountainbiker
de laatste dagen valt t goed mee van het weer. Vorige week heb ik toch zwaar afgezien telkens ik van mijn werk terugkwam. En als ik alleen rijd dan kan ik niet traag rijden... Een brommerke, nen tractor, ne vrachtwagen die just optrekt... Tis veel te plezant om snel te rijden. Maar dat moet ik dan de rest van de avond bekopen met een zware ademhaling en vermoeidheid van de benen. Gelukkig heb ik nu congé. Morgen ga ik es zien hoe lang ik op men fiets kan blijven zitten. Vermoed dak zo'n 150km zal hebben (wel op de weg dan), maar tkunnen er ook 180 zijn. We zien wel. Ben al af en toe es 100km gaan rijden, maar bijna nooit verder. Ik zie wel.