goedkope professionele moutainbikes
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- looneycooney
- Mountainbiker
Post by looneycooney »
idd en heb vandaag nog gezien , bij mijn fietsenboer staan bv nog modellen van 2005 , moet dan wel net je maat zijn, maar dat zijn nog heel goede fietsjes en toch ferm geprijsd! Goed rondzien is dus beetje de boodschap ! vooral zo vanaf september/oktober .. kan het weleens interressant zijn om uit te zien naar eindejaarsreeksen ! 
Denk wel dat je dan iemand moet kennen van het team... Persoonlijk ken ik Hans van Kasteren (klant van me), hebben pas de wk-crossfiets van seizoen 2005/2006 van Stybar overgekocht voor een héél zacht prijsje (wel zonder de wielen) met al de lagers en tandwielen vervangen. Die mannen hebben ook training-mtb's, menne maat heeft 3 jaar geleden nen empella Mtb van bart wellens gekocht, full Xt met schijven en xt wielen, rs psylo, ... voor 600 € kunnen kopen.
Fietsken is perfect in orde! zal er eerstdaags eens een fotoke van trekken (wel zonder wielen e, prijs voor de carbonnen 4za's viel serieus tegen... kan ik 2 paar xmaxen voor kopen). En t'is ni zo da die manne maar 1 fiets om wedstrijden mee te rijden e, die van Fidea hebben elks in totaal een stuk of 5/6 fietsen, 2/3 wedstrijdfietsen, 1 baan fiets, 1/2 trainingcrossfiets + een mtb (die van dit jaar vallen wel serieus tegen).
- bam-bam
- Mountainbiker
ons team verkoopt ze na 1 seizoen...
Je moet dan wel bij de renner zijn en niet bij de Teamverantwoordelijke, aangezien elk van ons onze bikes van onze persoonlijke dealer krijgen.
Zo mag de mijne (Trek 8900) weg voor +- 2000 E ipv 3200E winkelprijs...
Deze bike gaat elke maand (!) binnen voor onderhoud + onderhoud op wedstrijden door team-mecanic (Lars De Niel).
Gewoon contact zoeken met bikers/teams of de forums/bikebladen id gaten houden kan ook :)
Wij zijn natuurlijk ni het enige team dat zo werkt.
Je moet dan wel bij de renner zijn en niet bij de Teamverantwoordelijke, aangezien elk van ons onze bikes van onze persoonlijke dealer krijgen.
Zo mag de mijne (Trek 8900) weg voor +- 2000 E ipv 3200E winkelprijs...
Deze bike gaat elke maand (!) binnen voor onderhoud + onderhoud op wedstrijden door team-mecanic (Lars De Niel).
Gewoon contact zoeken met bikers/teams of de forums/bikebladen id gaten houden kan ook :)
Wij zijn natuurlijk ni het enige team dat zo werkt.