MTB-marathon Lommel-Kattenbos
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Yoop,
Ik zal er ook zijn, voor de 100km chrono natuurlijk.
De rit 2 jaar geleden al eens gereden, het is inderdaad een zeer plat parcours, maar uitermate perfect om te trainen.
Na enkele weken relatief weinig gefiets te hebben door de examens, zal dit terug een eerste test worden om de conditie te beoordelen.
Tip: ze voorspellen ongeveer 30° --> voldoende drinken meenemen!!
Tot zondag
Ik zal er ook zijn, voor de 100km chrono natuurlijk.
De rit 2 jaar geleden al eens gereden, het is inderdaad een zeer plat parcours, maar uitermate perfect om te trainen.
Na enkele weken relatief weinig gefiets te hebben door de examens, zal dit terug een eerste test worden om de conditie te beoordelen.
Tip: ze voorspellen ongeveer 30° --> voldoende drinken meenemen!!
Tot zondag
- woozzy55
- Mountainbiker
Dit is helemaal niet erg. Kan ik best begrijpenhoekske wrote:Spijtig maar helaas,
Dat zou voor onze club net iets te duur uitkomen. We zouden dan ongeveer een 1750 pompjes moeten aankopen en dit past niet binnen ons budget.
We proberen echter wel een mooie en verzorgde tocht te bieden met een uitgebreidde bevoorrading.
Sportieve groeten en hopelijk stelt dit je niet te veel teleur!!
Wij zullen daarom zeker niet wegblijven
- MTB - Meer
- Mountainbiker
Post by MTB - Meer »
Is er een bepaald eind-uur voor de inschrijvingen van de chrono, of kan dit nog tot vlak voor de start?
Groenten
Groenten
- looneycooney
- Mountainbiker
Post by looneycooney »
mja ik heb al een fietspomp , dan maar de 40 + 20 heh
mja kheb nog nooit 100km gereden , laat staan chrono , dusja
Misschien iets voor volgend jaar , als me fietspomp aan vervanging toe is !
mja kheb nog nooit 100km gereden , laat staan chrono , dusja
Misschien iets voor volgend jaar , als me fietspomp aan vervanging toe is !
je kan inschrijven tot vlak voor de start. Je maakt het ons wel iets makkelijker door niet op de allerlaatste moment te komen zodat we tijd genoeg hebben om alles en iedereen op orde te brengen voor de start.
Een half uurtje op voorhand is tijd genoeg.
Tot zondag en hopelijk zal het niet te warm worden, maar ik vrees er een beetje voor.
Een half uurtje op voorhand is tijd genoeg.
Tot zondag en hopelijk zal het niet te warm worden, maar ik vrees er een beetje voor.