MTB-marathon Lommel-Kattenbos

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
DriesH
Mountainbiker

Post by DriesH »

Yoop,

Ik zal er ook zijn, voor de 100km chrono natuurlijk.
De rit 2 jaar geleden al eens gereden, het is inderdaad een zeer plat parcours, maar uitermate perfect om te trainen.
Na enkele weken relatief weinig gefiets te hebben door de examens, zal dit terug een eerste test worden om de conditie te beoordelen.

Tip: ze voorspellen ongeveer 30° --> voldoende drinken meenemen!!

Tot zondag
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

die 100km is dat chrono?
Heb zin om die 100 te doen maar die chrono kan eigenlijk mijn rug op.Voor mij geen wedstrijden hoor
:-?
woozzy55
Mountainbiker

Post by woozzy55 »

hoekske wrote:Spijtig maar helaas,

Dat zou voor onze club net iets te duur uitkomen. We zouden dan ongeveer een 1750 pompjes moeten aankopen en dit past niet binnen ons budget.
We proberen echter wel een mooie en verzorgde tocht te bieden met een uitgebreidde bevoorrading.

Sportieve groeten en hopelijk stelt dit je niet te veel teleur!!
Dit is helemaal niet erg. Kan ik best begrijpen
Wij zullen daarom zeker niet wegblijven
hoekske
Mountainbiker

Post by hoekske »

Om twaalf uur start de chrono maar je kan de 100km ook als gewone tocht rijden. Je kan dan starten van 7.30u tot 10.30!!
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

maltje wrote:die 100km is dat chrono?
Heb zin om die 100 te doen maar die chrono kan eigenlijk mijn rug op.Voor mij geen wedstrijden hoor
:-?

Nee hoor, vanaf 8u30 kan je vrij starten voor de 100km de chrono met groepstart vertrekt pas om 12u :wink:
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

ik kom af om 40 te bollen. met fiets heen en terug. afstand? zou normaal over de 100 moeten gaan dan.
MTB - Meer
Mountainbiker

Post by MTB - Meer »

Is er een bepaald eind-uur voor de inschrijvingen van de chrono, of kan dit nog tot vlak voor de start?

Groenten
looneycooney
Mountainbiker

Post by looneycooney »

mja ik heb al een fietspomp , dan maar de 40 + 20 heh :lol:
mja kheb nog nooit 100km gereden , laat staan chrono , dusja :oops:
Misschien iets voor volgend jaar , als me fietspomp aan vervanging toe is ! :wink:
hoekske
Mountainbiker

Post by hoekske »

je kan inschrijven tot vlak voor de start. Je maakt het ons wel iets makkelijker door niet op de allerlaatste moment te komen zodat we tijd genoeg hebben om alles en iedereen op orde te brengen voor de start.
Een half uurtje op voorhand is tijd genoeg.

Tot zondag en hopelijk zal het niet te warm worden, maar ik vrees er een beetje voor.
Jan B.
Mountainbiker

Post by Jan B. »

Zijn die fietspompjes geschikt voor de twee soorten ventielen die er mogelijk zijn? Als er twee soorten pompjes zijn, dan wil ik nu graag een reserveren voor het grote type ventiel, dus niet voor het smalle type dat je eerst moet 'opendraaien' voor dat je de band kan oppompen.

Tot zondag,
Jan B.
Post Reply