bikers gezocht regio turnhout
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- de vallende mountainbiker
- Mountainbiker
Post by de vallende mountainbiker »
die zondag zit ik in de voormiddag al in wolfsdonk-langdorp voor de 75-110 km...normaal gezien ben ik szondags altijd weg naar 1 of andere toertocht...dus ik ga een datum afwachten op een zaterdag of een weekdag...Ben Lee wrote:ZONDAG 28 mei om 13.30 uur te Kasterlee aan de sporthal ...Wallie wrote:Afspreken in dit topic is geen probleem en gaat waarschijnlijk ook het vlotste.
Wie stelt een datum voor ? Een zaterdag of zondag of een avond in de week ?
Ben.
PS: 't is maar een voorstel!
PPS; Devil biker ... als ge nog geene fiets hebt dan, kunt ge eens gaan zien om er ééne te huren in Kasterlee. Hier gaat het normaal zeker: Van De Water Harry, Geelsebaan 22, Kasterlee tel.: 014/85.05.25. Of als ge ééne bij megabike besteld ... krijgt ge misschien wel ne test- of huur-bike mee...
ik heb net nog een 50 tal km gebold in herentals en nu ben ik moe
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
ik weet nog ni eens of ik dan wel kan
ik werk dan voor een paar maanden als logestieke in een rusthuis en dan moet ik op zondag ook werken.
maar als ik mijn bike heb dan gaan we er heel zeker er tegen aan gaan
en ps voor af te spreken kunnen we mss msn adressen uitwisselen das gemakkelijker (of e-mail)
mijn mail adres is froeltje@gmail.com
groetjes
ik werk dan voor een paar maanden als logestieke in een rusthuis en dan moet ik op zondag ook werken.
maar als ik mijn bike heb dan gaan we er heel zeker er tegen aan gaan
en ps voor af te spreken kunnen we mss msn adressen uitwisselen das gemakkelijker (of e-mail)
mijn mail adres is froeltje@gmail.com
groetjes
Last edited by devil biker on Sun 21 May 2006 22:25, edited 1 time in total.
devil biker wrote:ik weet nog ni eens of ik dan wel kan![]()
maar als ik mijn bike heb dan gaan we er heel zeker er tegen aan gaan![]()
mijn msn adres is froeltje@hotmail.com
en mijn mail adres is froeltje@gmail.com
groetjes
Afspreken gaat volgens mij het makkelijkste in deze topic ...
Ik had zelf ne zondag genomen omdat dan de meeste onder ons beter kunnen, was ook een beetje de bedoeling om zo eens met zen allen nen toch te doen in de buurt ipv ne toertocht.
Voor mij is eigenlijk zondags en woensdag de enige dagen dat ik nen babysit heb ... (dan moet mijn vrouwke niet werken).
De andere dagen fiets ik meestal voor 08 uur (omweg onroad naar 't werk). Heeft er iemand goesting om mee te rijden? Woensdag 31/05 om 06.15 uur op de markt in Oud-Turnhout?
Andere datum, donderdag 25 mei om 13.30 uur (hemelvaartsdag)?
Als we maar genoeg data voorstellen zullen we op den duur wel ne goeie hebben!
Ben.
- de vallende mountainbiker
- Mountainbiker
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
Post by farmer/cowboy »
Maybe kom ik ook, al ben ik dan wss op weg naar Fort William... Moesten we vrijdag pas vertrekken, dan ben ik donderdag present. 
Gezien "Turnhout" was genoemd door de topic starter, zou ik zeggen de sporthal in Kasterlee ... (dichtste bij)Cruzer wrote:Misschien kan ik me dan ook wel vrij maken, maar waar te starten? Herentals-Lichtaart-Kasterlee heeft 3 startplaatsen.Ben Lee wrote: Andere datum, donderdag 25 mei om 13.30 uur (hemelvaartsdag)?
Ben.
De Floreal?
Ben.