Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Vraagje aan de organisatie, laten julie de chronorijders allemaal gezamelijk en met hoeveel ze maar willen starten zoals in Waregem of doen julie zoals in Zillebeke waar er tussen elke starter miniumum een halve minuut zit.
De start van de chrono sluit af om 11 uur omdat de prijsuitreiking om 14 uur is. De prijsuitreiking is op dat uur omdat de chronorijders van 's morgens anders te lang moeten wachten op die prijsuitreiking.
Sorry WiLL3Ms. Werd het startuur ergens op een ander uur vermeld?
Ik vind het ook een schitterend idee om om de minuut te starten in theorie!!!!!
In de praktijk zal het wel zoals altijd zijn en zal er wel om de 10 of 20 sec gestart worden zodat er weeral
in groepjes van in het begin zal gereden worden en het weeral een ploegkoers zal worden!!!!
Starttijd is nog altijd veel te lang,want als je om 8 uur start en je zou prijs hebben kan je nog
3 uren zitten schilderen achteraf tot de prijsuitreiking om 14 uur!!!!
Uw dag zit er dan terug op want voor 3 uur geraak je weeral niet thuis als je dan nog 80 km terug moet!!!!!!
Moeder de vrouw zal weeral wreed content zijn dan ofwel.................
Maken dat we geen prijs hebben of de tourtocht rijden en dan nog den aprés meepakken met
het geld dat ge gespaard hebt door de chrono niet mee te rijden!!!!!
Ik kom ook af naar Reningelst (kwil mijn 11de plaats verdedigen in het klassement) Ik heb niemand om mee in groep te rijden, hopelijk kan ik aanpikken bij enkele rappe mannen
ik doe mee, maar jullie recreatieve groepsstart om 9 uur, gaat dat geen vonken geven als er een paar chronorijders afkomen gestormd?
Wordt er met een chip gewerkt?