CHATROOM

Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
kiwi_x
Mountainbiker

Post by kiwi_x »

hoe???
Guest

Post by Guest »

Filip en Chatten. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Ik ben al blij als hij zijne mail eens af en toe nakijkt, meestal bel ik hem omdat mailen vrij weinig zin heeft. Maar ik kan hier wel in ondersteunen. Welk IRC programma is hiervoor aan te raden.
Joriz
Mountainbiker

Post by Joriz »

Ik ga proberen een installatie handleiding te maken voor mIRC zodat iedereen het kan installeren
MTBker Goby
Mountainbiker
Location: Thompson Pro TEAM: XT,Ritchey WCS, XTR V-brakes,MAVIC X221

Post by MTBker Goby »

zou geweldig zijn

grtzzz

Goby
Joriz
Mountainbiker

Post by Joriz »

Et voila:

KLIK
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

Hey,

ik zou niet met een extra programma werken. Je zit dan nog met Linux, Apple en tja windows gebruikers. Ik zou eerder kiezen om het te verwerken in een html code. Zelf heb ik ook ene op m'n site maar die gebruiken we enkel om wat af te spreken met bikers uit het Brugse.

Als je dat zou doen met een extra programma dan kan je misschien een groepschat starten in een aol, yahoo, icq of tja msn programma.

Verwacht wel niet te veel van een groepschat,......

Ik ga anders eens kijken of ik deze " #mountainbike.be, de server is Quakenet" regel kan verweken in een html code.
Joriz
Mountainbiker

Post by Joriz »

Als je een chatbox in een html pagina verwerkt zit je ook vast aan Java, Flash,... en dat moet ook geinstalleerd zijn...
Je kan ook Xchat gebruiken, dit werkt zowel op Linux als MacOS.
Maar link maar hoor, hoe meer zielen hoe meer vreugd :)
Yakke
Mountainbiker

Post by Yakke »

IRC programmas zijn voor alle gangbare platformen beschikbaar, dus dat is het probleem niet.
Ik wil er wel op wijzen dat het idee een vast IRC kanaal te openen helemaal niet nieuw is, kijk hier maar eens:
http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=19545
Er zijn al verschillende pogingen geweest een chat-gelegenheid op poten te zetten, maar dat was steeds met weinig succes. Ik betwijfel of dat nu wel zo gaat zijn, maar het mag uiteraard nog een kans krijgen.
Post Reply