Bianchi Caàl 8000, Doss 6500, L'Una 928
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- MudHungry
- Mountainbiker
- Location: ne grijze italiaan, ne zwarte italiaan, ne blauwe italiaan
zusje is klaar om mee naar het werk te fietsen (vandaar de 424-pedalen):

Framepje is een Doss6500, stijve Axima vork, XT V-brakes, derailleurs en aandrijving met Extralite tandwielen, Ultegra-cassette, KMC SL-ketting, en voor de rest afgemonteerd zoals de andere: Ritchey WCS en een Selle Italia SLR XP, Mavic XM317 velgen op XT-naven, met Flyweight 330 bandjes, in afwachting van de Ritchey-slicks.
Voila, tijd om na te denken over de volgende

Framepje is een Doss6500, stijve Axima vork, XT V-brakes, derailleurs en aandrijving met Extralite tandwielen, Ultegra-cassette, KMC SL-ketting, en voor de rest afgemonteerd zoals de andere: Ritchey WCS en een Selle Italia SLR XP, Mavic XM317 velgen op XT-naven, met Flyweight 330 bandjes, in afwachting van de Ritchey-slicks.
Voila, tijd om na te denken over de volgende
Last edited by MudHungry on Tue 26 Jun 2007 08:54, edited 2 times in total.
- MudHungry
- Mountainbiker
- Location: ne grijze italiaan, ne zwarte italiaan, ne blauwe italiaan
veel te veelFreaky wrote:al een idee hoeveel dit frame weegt?
zoals het ding er nu bijstaat komt het op ongeveer 9.6 kilo all in, hier en daar heb ik iets niet gewogen; als nu de Crossmaxen nog in orde staan gaat er weer wat aan gewicht af en ben ik ongeveer waar ik wilde uitkomen schat ik. Dan zal ik hem eens aan de 'Dubbele D' (deftige digitale)-haak hangen.
Moet zeggen bolt redelijk fijntjes

Last edited by MudHungry on Tue 04 Mar 2008 22:08, edited 2 times in total.