Mijn persoonlijke ervaring is dat deze band redelijk goed zijn plan trekt in de modder, maar dan wel onder 1 voorwaarde... en dat is dat hij niet te hard plakt want dan loopt den band direct 'vol'. Maar hier bij ons in de kempen heb ik er nog niet echt problemen mee gehad.franco wrote:Is dat geen droogweerband? Of vergis ik mij daarinMondeoracing wrote:nieuwe ritchey Z-min wcs 1.9
Prachtige band en rijd goed
Welke allround banden?
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- Koene Biker
- Mountainbiker
Post by Koene Biker »
MAXXIS IGNITOR
Ook bij modder goeie grip en lage rolweerstand!
http://www.maxxis.com/products/bicycle/ ... asp?id=240
[/img]
Ook bij modder goeie grip en lage rolweerstand!
http://www.maxxis.com/products/bicycle/ ... asp?id=240
[/img]
- Wacko007
- Mountainbiker
Heb die banden nu ook gekocht omdat ik andere renners met die banden verschrikkelijk snel vooruit zag gaan. Zowel in moeilijke omstandigheden (toen sneeuwde het) als op steile asfaltklimmen!martini wrote:bontrager jones acx
maar die bontragers zijn alleen maar verkrijgbaar zker bij een trek fiets?? of niet???![]()
saluuutjes greeetzzz martini...
Zelf nog geen ervaring met de band, maar die volgt nog!
De band is zeker apart verkrijgbaar. Elke fietsenmaker die Trek een beetje volgt zou er aan moeten kunnen geraken. Je hebt ge gewone basisversie met draad, de plooibare versie, de tubeless-ready en de tubeless (die ik nu heb). Aan dat laatste kan men in België niet zo gemakkelijk geraken...
Greetz,
Julien.
-
K1LlerwaLe
- Mountainbiker
Post by K1LlerwaLe »
Als ik een allround band zou moeten kiezen zou ik Hutchinson Spider. Ik vind hem goed in de modder hoor ... Hij heeft niet al te veel rolweerstand en serieus wat grip. De modder blijft er ook niet aanhangen
Maar ja ik kies nog altijd meestal voor Python's als het niet te slecht ligt ...
Maar ja ik kies nog altijd meestal voor Python's als het niet te slecht ligt ...