Van straffe uitspraken gesprokenfieldbiker wrote:Absalon heeft blijkbaar schrik van de terugkomst van onze PhilipRock Rider wrote:In het boekje "Cyclo..." van dees maand staat er een intevieuw met Absolon die Meirhaeghe afbreekt...
Volgens Absolon heeft hij een grote fout gemaakt en verdient hij het niet om weer aan de top te komen. Hij is zeker geen vriend meer van Filip. Hij vindt dat Meirhaeghe er beter zou mee stoppen. Hij heeft zijn geloofwaardigheid verloren en kan die dan ook niet meer terugkrijgen...
Amaai, straffe uitspraken...![]()
We zullen wel zien binnen een paar jaren of Absalon niet gepakt zal worden op een of ander middel. Daarvoor moeten onze zuiderburen ons de les niet lezen : zie maar naar de horde franse wegrenners en mountainbikers die al "gepakt" zijn op verboden middelen.
Field
Filip Meirhaeghe Back in business
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Kijk, als gij nu in die positie zou zitten: ge doet er alles voor, traint veel, .... en iemand pakt op een oneerlijke manier een voorsprong tov u en neemt daarmee een deel van uw broodwinning af (niettegenstaande hij er ook alles voor doet).Wat is een normale mens zijn reactie dan??
Tis hiermee dat ik eigelijk meer vertrouwen heb gekregen in de twee zwitsers dan in onze andere belgische topper...
Tis hiermee dat ik eigelijk meer vertrouwen heb gekregen in de twee zwitsers dan in onze andere belgische topper...
- bikingkriekel
- Mountainbiker
- Location: van nicolas touareg en cube hpc elite en onzen tandem
Post by bikingkriekel »
toch vindt ik het belachelijk om direct al zijn overwinningen in twijfel te trekken .
Pm is the greatest and will always be the greatest .
iedereen maakt fouten waar hij enorm spijt van krijgt , de ene al mee serieuzere gevolgen als den andere .
Laat ons gewoon hopen da de pm er trug komt .
peace out
Pm is the greatest and will always be the greatest .
iedereen maakt fouten waar hij enorm spijt van krijgt , de ene al mee serieuzere gevolgen als den andere .
Laat ons gewoon hopen da de pm er trug komt .
peace out
- raketwomanFIE
- Mountainbiker
Post by raketwomanFIE »
hij weet dat ieder nog 100% achter hem staat en zal er zeker voor gaan en zoals FM al eerder zei ik wil opnieuw op topniveau biken!
en wij trouwe fans geloven in hem
dus laat absalon maar zeiken...ik hoop één ding dat filip nooit de verkeerde vlag neemt als hij aan de finish komt dat zou pas ne blunder zijn
en wij trouwe fans geloven in hem
dus laat absalon maar zeiken...ik hoop één ding dat filip nooit de verkeerde vlag neemt als hij aan de finish komt dat zou pas ne blunder zijn