Sven Nys MTB seizoen

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Biker Zjé
Mountainbiker

Post by Biker Zjé »

Rikske wrote: Dat is inderdaad misschien een nadeel.
Maar moest het MTBiken nu meer media aandacht krijgen, dan zouden die zatlap-fans er misschien ook bijkomen.
Dat denk ik er ook van. =D>
Waar halen wij de pretentie te denken dat de mountainbikesupporters enkel cola drinken, dat een mountainbiker versus een cyclocrosser of wegrenner veel sportiever is, dat een cyclocrosser of wegrenner bij het mountainbiken niets te zoeken heeft, dat een mountainbiker meer natuurlievend is....jongens toch, hoe kortzichtig #-o
Altijd dat "wij zijn de goei"-gevoel....

Tussen alle koren zit kaf...en vice versa !
raketwomanFIE
Mountainbiker

Post by raketwomanFIE »

nys PFFF....geen commentaar hij heeft er zelf genoeg omhoog gevallen baby face #-o
.:bert:.
Mountainbiker

Post by .:bert:. »

raketwomanFIETE wrote:nys PFFF....geen commentaar hij heeft er zelf genoeg omhoog gevallen baby face #-o
Das wa mij ook tegensteekt bij dieje pee.
Hij kan inderdaad een stukske met de velo rijden maar ge kunt nu toch moeilijk zeggen da hij met zijn twee voeten op de grond staat è.

Ik sta dus aan de Wellens-kant :wink:
david134
Mountainbiker

Post by david134 »

Ik vind eerlijk gezegd dat het nog ni zo slecht is voor de belgische mtb sport . wanneer zie je nu mtb op de belgische tv ?? ni veel he .

Wedden da als diene van baal der op zit(mtb) dat er veel meer zal uitgezonden worden .En eerlijk gezegd he ik peins dat em nog een goei kans maakt om er iets schoon van te maken in die sport .
RACING ANIMAL
Mountainbiker
Location: Competitiebike; Fuji SLM 01 2012, wegfiets specialized sl3

Post by RACING ANIMAL »

ik ben da zo beu altijd maar dien zever over Nys!!
Nys is ook mtb'er. Wat een shit altijd.
Hier op den site zitten er ook vol van weg toeristen die 's winters gaan mountainbiken zijn die dan ook geen mtb'ers ?
Hij hoeft niet meer te doen dan alleen maar te crossen waar hij momenteel in uitblinkt maar toch neemt hij risico's voor zijn crosseizoen door specifiek nog eens hem neer te leggen op de mtb-tak.
Ik rij zelf competitie bij de mtb in de categorie beloftes/elite en ik heb respect voor diene mens.
Maar sommigen 'denken' het beter te weten over de mountainbike competitie in Belgie.
By the way , Filip Meirhaeghe heeft ooit ook cross gereden net zoals vele andere grote mountainbikers...
Last edited by RACING ANIMAL on Sun 01 Jan 2006 12:15, edited 1 time in total.
scott racer
Mountainbiker

Post by scott racer »

RACING ANIMAL wrote:ik ben da zo beu altijd maar dien zever over Nijs!!
Nijs is ook mtb'er. Wat een shit altijd.
Hier op den site zitten er ook vol van weg toeristen die 's winters gaan mountainbiken zijn die dan ook geen mtb'ers ?
Hij hoeft niet meer te doen dan alleen maar te crossen waar hij momenteel in uitblinkt maar toch neemt hij risico's voor zijn crosseizoen door specifiek nog eens hem neer te leggen op de mtb-tak.
Ik rij zelf competitie bij de mtb in de categorie beloftes/elite en ik heb respect voor diene mens.
Maar sommigen 'denken' het beter te weten over de mountainbike competitie in Belgie.
By the way , Filip Meirhaeghe heeft ooit ook cross gereden net zoals vele andere grote mountainbikers...
=D> schoon gezegd :wink:
Btw Frischknegt rijd ook cyclocross en der zitten nog mtb'ers tussen dus .....

Laat de NYS maar doen ,die weet wat hem wilt :wink:
MTBker Goby
Mountainbiker
Location: Thompson Pro TEAM: XT,Ritchey WCS, XTR V-brakes,MAVIC X221

Post by MTBker Goby »

IEDEREEN mag mountainbike eh laat hem toch doen..

Dat is zijn beslissing en zo zal het zijn wat ge ook gaat zeggen of doen hij gaat toch mtbke en mss ook goed en zijt er maar zeker van er zal meer gesproken worden over mtb en dan wss wel over Nys maarja het is in ieder geval zeker en vast promotie voor mtb we zoude er blij om moete zijn Nys is gwn goed in zijn sport ik heb het al gezecht ik zie hem liever crossen maja hij mag ook van mij mtb ik heb er helemaal nx op tegen iedereen krijgt een kans eh!!!

Maar dat is mijn gedacht eh

grtzzz

goby
Last edited by MTBker Goby on Sun 01 Jan 2006 12:19, edited 1 time in total.
Chase
Mountainbiker

Post by Chase »

btw het is nYs niet nijs :roll:
Rasse
Mountainbiker

Post by Rasse »

raketwomanFIETE wrote:nys PFFF....geen commentaar hij heeft er zelf genoeg omhoog gevallen baby face #-o
Ik vrees dat je alleen jezelf belachelijk maakt. [-X
The S-man
Mountainbiker

Post by The S-man »

Ik vind het zielig en enorm kortzichtig van diegenen die Nys niet aanvaarden in de mountainbikesport. Op het EK in Kluisbergen en het BK in Tervuren heeft hij al bewezen dat hij met een mtb kan wat vele anderen niet kunnen... Ik ben er van overtuigd dat hij een meerwaarde is voor onze sport. En als de grote 3 (Filip, Roel en Sven) op volle toeren draaien kan gans het MTB-wereldje er zich misschien aan optrekken en evolueren in positieve zin.
Post Reply