Heb ik ook... eerste trapas redelijk rap versleten eigelijk... nu zit er een nogal dure in :s Hoop da ze het langer trekt... maar het lijkt me een vrij stevig cranckstelvdc wrote:...heb deze gekocht ma nog niet gemonteerd... Pas na de winter...
Crankstel
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
-
Roeki
- Mountainbiker
Re: crankstel
xtr's no problem op een xt. Ikzelf heb ongeveer 5000km gedaan met xt buitenlagers en heb ze dan preventief vervangen door xtr, alhoewel er aan die xt's nog niets kraakt of vuil in zit.Susse wrote:More schreef dat Shimano XT en LX externe lagers van de zelfde matige kwaliteit zijn.
Kan je XTR externe lagers combineren met XT hollowtech II crankstel,
Of ev. Race Face lagers?
- Jakke
- Mountainbiker
xtr's no problem op een xt. Ikzelf heb ongeveer 5000km gedaan met xt buitenlagers en heb ze dan preventief vervangen door xtr, alhoewel er aan die xt's nog niets kraakt of vuil in zit.[/quote]Roeki wrote:
Heb je alleen de lagers vervangen of heb je alles vervangen ,
als het xt lagers zijn van voor 2006 wil je ze mischiens wel verkopen.
Ik heb hier skf lagers liggen die daar in passen maar heb geen bijhorende
lagercups.( bvb. xt lagercups van 2005.)
- more
- Mountainbiker
- Location: Minerva-XT-Reba Race-HS33-Mavic Crossland-Schwalbe Nobby Nic
daar ben ik ook naar op zoek, stuur ze maar door naar mij danJakke wrote: Heb je alleen de lagers vervangen of heb je alles vervangen ,
als het xt lagers zijn van voor 2006 wil je ze mischiens wel verkopen.
Ik heb hier skf lagers liggen die daar in passen maar heb geen bijhorende
lagercups.( bvb. xt lagercups van 2005.)
-
Roeki
- Mountainbiker
Ga hier blijkbaar nog dikke commerce kunnen doen
. Ik zou eigenlijk niet weten wat er voor te vragen, en aan elk van jullie ene verkopen is ook geen oplossing. Ik zou zeggen laat iets weten wat ze jullie waard zijn en dan zien we wel. Persoonlijk steek ik toch liever volledig nieuwe cup's want voor de prijs moet ge het toch niet laten. (ongeveer17€ per stuk xtr's)
- scott racer
- Mountainbiker
Post by scott racer »
Dat kosten de Skf lagers ook maar die zijn wel stukken beter en zeker als je ze nog is volsteekt met vet .Roeki wrote:Ga hier blijkbaar nog dikke commerce kunnen doen. Ik zou eigenlijk niet weten wat er voor te vragen, en aan elk van jullie ene verkopen is ook geen oplossing. Ik zou zeggen laat iets weten wat ze jullie waard zijn en dan zien we wel. Persoonlijk steek ik toch liever volledig nieuwe cup's want voor de prijs moet ge het toch niet laten. (ongeveer17€ per stuk xtr's)
Mijn originele waren op 1500km kapot ,de skf's gaan al 1000km mee zonder open te doen
- scott racer
- Mountainbiker
Post by scott racer »
more wrote:ik zou ook xtr willen steken, maar zijn die lagers te vervangen door skf?