hulp bij dokter

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
trage luc
Mountainbiker

Post by trage luc »

Ik denk dat er 20 kilo af moeten ,dus ik zal nog even op mijn tanden moeten bijten denk ik maar het word tijd om de knoop daar te hakken :evil: en gezond te eten en dan zal ik mij al veel beter gaan voelen , :wink:
Mich
Mountainbiker

Post by Mich »

Luc,

Je zal je zeker beter voelen! Ik voelde me vroeger zeker niet slecht, maar nu ik weer train voel ik me pakken beter. Het is een leuk gevoel als je voelt dat je lichaam vooruitgang maakt.
Wanneer heb je trouwens een afspraak? Ik ga de 14e januari nog es langs. Voor mij is het iets verder... 65 km :-) , ideaal om te integreren in een training. :wink:
trage luc
Mountainbiker

Post by trage luc »

ik mag 3 dec al gaan voor eerste gesprek :lol:
en dan kan ik er aan beginnen voor een paar maandjes op mijn kin te kloppen :drunk: maar dan zal het wel beteren hoop ik want anders doe ik alles voor niks en dat is ook niet plezant :roll:maar mtbken zal ik blijven doen das veel te tof :lol:
Mich
Mountainbiker

Post by Mich »

Op uw kin kloppen? Als ik alles bij elkaar moest leggen wat ik opeet op een dag, dan is dat meer of vroeger. Het is natuurlijk veel gezonder. Ik kan niet zeggen dat ik sinds ik train al 1 keer grote honger gehad heb.
trage luc
Mountainbiker

Post by trage luc »

ik hoop het dat ik een pak gezond eten ga binnen krijgen ,
het zal wel goed verlopen maar het zal eerst aanpassen zijn
en het is een goede dieetiste heb ik al gehoord als je er al 65 km voor over hebt ,dan wil het al wel iets zeggen hé :lol:
ATEGEV
Mountainbiker

Post by ATEGEV »

Het kan ook zijn dat het voor heer schoon ogen en ... is.
trage luc
Mountainbiker

Post by trage luc »

tja als ik daar mee kan afvallen en mij beter voelen ga ik direct naar daar :lol:
trage luc
Mountainbiker

Post by trage luc »

ben vandaag bij de dieetiste geweest en ik moet zeggen dat het goe mee valt tot nu toe , nu allen nog afvallen en op mijn streefgewicht komen en het zo proberen te houden ,
en dan maar crossen door de bossen voor de fun :roll:
Mich
Mountainbiker

Post by Mich »

Ben blij voor jou dat het meegevallen is. Ik ga pas na nieuwjaar terug.
trage luc
Mountainbiker

Post by trage luc »

ik ben na 3 maanden dieeten reeds 11 kg afgevallen , =D>
en heb reeds 8% vet verbrand =D> .
ik heb geen honger geleden, maar alleen goed en zeer lekker en gezond geeten , en heb er ook veel van bij geleerd van te eten voor een tt en dat gaat heel goed want ik ga nu makkelijk voor de 40 km op een tt zonder al te veel af te zien :drunk: dus veel dank aan rainman voor de gouden tip =D> =D>
Post Reply