Tielt-Winge
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- WT6
- Mountainbiker
Gillian en Manitou, ik woon naast het baantje waar je rond kilometer 40 aan passeert. Ook onderweg passeren we al eens.
Laat iets weten, dan zorg ik voor een kleine bevoorrading en kan je de fietsen bij ons afspuiten ( hogedruk of waterspuit ).
Ben blij dat ik niet de enige ben die dit een abslouut leuk parcours vindt.
Alleen het laatste stuk, waar je omhoog rijdt naar de kerk in Tielt-Winge toe en dan nog een heel stuk erbij krijgt, vind ik minder geslaagd...
Het stuk van het Troostembergbos, wat je in 2 etappes doet (voor en na de Gempemolen) is zowat het pittigste stuk. Na dit stuk, steek je de grote baan terug over en moet je langs de kapel omhoog, wat door de trapjes onmogelijk is gemaakt. Eens boven aan de trapjes mag je dan in klein verzet nog eens stevig te keer gaan om aan het kapelletje uit te komen.
Iemand interesse in een lokale gids ? Let me know !! ik ben wel geen racebeest....
Laat iets weten, dan zorg ik voor een kleine bevoorrading en kan je de fietsen bij ons afspuiten ( hogedruk of waterspuit ).
Ben blij dat ik niet de enige ben die dit een abslouut leuk parcours vindt.
Alleen het laatste stuk, waar je omhoog rijdt naar de kerk in Tielt-Winge toe en dan nog een heel stuk erbij krijgt, vind ik minder geslaagd...
Het stuk van het Troostembergbos, wat je in 2 etappes doet (voor en na de Gempemolen) is zowat het pittigste stuk. Na dit stuk, steek je de grote baan terug over en moet je langs de kapel omhoog, wat door de trapjes onmogelijk is gemaakt. Eens boven aan de trapjes mag je dan in klein verzet nog eens stevig te keer gaan om aan het kapelletje uit te komen.
Iemand interesse in een lokale gids ? Let me know !! ik ben wel geen racebeest....
ik zit inderdaad nog op school!!!!
maar d.w.z na 1 week examens=>2 weken verlof!!
in de paasvakantie kunnen we dus afspreken!!
(tenminste als de examens goed zijn!!??
)
kamikaze die man is idd. vriendelijk maar ze zijn wel héél duur!
voor kleine prulletjes ga ik naar daar, maar voor onderdelen ga
ik elders!!
maar d.w.z na 1 week examens=>2 weken verlof!!
in de paasvakantie kunnen we dus afspreken!!
(tenminste als de examens goed zijn!!??
kamikaze die man is idd. vriendelijk maar ze zijn wel héél duur!
voor kleine prulletjes ga ik naar daar, maar voor onderdelen ga
ik elders!!