Tielt-Winge

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Guest

Post by Guest »

--
Last edited by Guest on Mon 21 Jun 2004 18:35, edited 1 time in total.
WT6
Mountainbiker

Post by WT6 »

Gillian en Manitou, ik woon naast het baantje waar je rond kilometer 40 aan passeert. Ook onderweg passeren we al eens.
Laat iets weten, dan zorg ik voor een kleine bevoorrading en kan je de fietsen bij ons afspuiten ( hogedruk of waterspuit ).

Ben blij dat ik niet de enige ben die dit een abslouut leuk parcours vindt.
Alleen het laatste stuk, waar je omhoog rijdt naar de kerk in Tielt-Winge toe en dan nog een heel stuk erbij krijgt, vind ik minder geslaagd...

Het stuk van het Troostembergbos, wat je in 2 etappes doet (voor en na de Gempemolen) is zowat het pittigste stuk. Na dit stuk, steek je de grote baan terug over en moet je langs de kapel omhoog, wat door de trapjes onmogelijk is gemaakt. Eens boven aan de trapjes mag je dan in klein verzet nog eens stevig te keer gaan om aan het kapelletje uit te komen.

Iemand interesse in een lokale gids ? Let me know !! ik ben wel geen racebeest....
Guest

Post by Guest »

dat is genoteerd ben zelf ook geen race beest just for the fun
:)
Tommie
Mountainbiker
Location: MTB: Radon Full XT 2008, Cannondale F 600, Giant. RACE: Giant TRC Team, minerva

Post by Tommie »

Is wel geen slecht idee om eens af te spreken om dat toerke te gaan rijden. Gewoon op t gemakske hé. Op mij kunt ge rekenen. :P
Guest

Post by Guest »

we zillen een van de wken eens afspreken als voor sommige de examen voorbij zijn (denk dat da het beste is)
gillian
Mountainbiker

Post by gillian »

ik doe ook mee!!
maar eerst zien dat de examens goed zijn want anders zal er van biken niet veel in huis komen!!
kamikaze waar woon je dan???
ik woon in de zandstraat!!!! als jullie iets afspreken LET ME KNOW want
ik wil absoluut mee!!!!!
Tommie
Mountainbiker
Location: MTB: Radon Full XT 2008, Cannondale F 600, Giant. RACE: Giant TRC Team, minerva

Post by Tommie »

manitou wrote:we zillen een van de wken eens afspreken als voor sommige de examen voorbij zijn (denk dat da het beste is)
Dat zal het beste zijn. Ik heb wel geen examens met pasen maar geloof wel dat er enkele minder geluk hebben
Guest

Post by Guest »

ikzelf zit niet meer op school maar ik dacht da gillian nog wel op school zat
WT6
Mountainbiker

Post by WT6 »

Haldertstraat

Gisteren in de Bikestore geweest voor een wielmagneetje. Vriendelijke man !!! Winkel zit er wat kaal uit, maar hij straalt wel vertrouwen uit !!
gillian
Mountainbiker

Post by gillian »

ik zit inderdaad nog op school!!!!
maar d.w.z na 1 week examens=>2 weken verlof!!
in de paasvakantie kunnen we dus afspreken!!
(tenminste als de examens goed zijn!!?? :-? )

kamikaze die man is idd. vriendelijk maar ze zijn wel héél duur!
voor kleine prulletjes ga ik naar daar, maar voor onderdelen ga
ik elders!! :roll:
Post Reply