Ridley Kader ?
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
-
werner hermans
- Mountainbiker
Post by werner hermans »
De garantie van Ridley is niet meer wat het geweest is. Ik ken er verschillende die er problemen mee hebben.
-
cobblewobbler
- Mountainbiker
Post by cobblewobbler »
ik wil ook een nieuw frame kopen, gene Ridley, heb al wat rondgekeken en ook hier de comments gelezen over Orbea, ik denk dat ik voor een Orbea Lanza ga, hopelijk een goeie keuze?
Iemand vergelijkbare frames in die prijscategorie naast Orbea, Ridley??
- Feysie
- Mountainbiker
Normaal is er drie jaar garantie op een ridley-kader. Mijn Ridley-koerskader is gebroken na 2 jaar en 11 maanden. Mijn kader is nu al zes weken in de fabriek. Gisteren nog een keer gebeld en volgende week krijg ik een nieuw kader.werner hermans wrote:De garantie van Ridley is niet meer wat het geweest is. Ik ken er verschillende die er problemen mee hebben.
Dus dat zit wel snor.
Je mag er natuurlijk niet aan denken dat je de barst een maand later ziet.
Daarom is mijn volgende koersfiets waarschijnlijk een Trek. Zij geven levenslange garantie. Op mijn stalen Specialized Rockhopper heb ik ook levenslange garantie. Ik hoorde dat er op de ALU modellen wel maar 5 jaar zit.
Welke racekader had je van ridley? Waar was hij gescheurd? Ik heb namelijk ook een race fiets van Ridley. Een tritonkader, de fiets is nu ook twee jaar oud.Feysie wrote: Mijn Ridley-koerskader is gebroken na 2 jaar en 11 maanden. Mijn kader is nu al zes weken in de fabriek. Gisteren nog een keer gebeld en volgende week krijg ik een nieuw kader.
Dus dat zit wel snor.
Je mag er natuurlijk niet aan denken dat je de barst een maand later ziet.![]()
![]()
![]()
- Mondeoracing
- Mountainbiker
Post by Mondeoracing »
Zeer goede keuze, prijs kwaliteit kan niet beter ook de service van orbea is bijna perfect te noemen en je krijgt levenslang garantiecobblewobbler wrote:ik wil ook een nieuw frame kopen, gene Ridley, heb al wat rondgekeken en ook hier de comments gelezen over Orbea, ik denk dat ik voor een Orbea Lanza ga, hopelijk een goeie keuze?
-
cobblewobbler
- Mountainbiker
Post by cobblewobbler »