Houffalize 2005: LIVE

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
ATEGEV
Mountainbiker

Post by ATEGEV »

Had ook graag geweest maar heb geen wagen :( . Zijn er geen mensen uit het westvlaamse ofzo die gaan en nog plaats hebben voor een passagier. Ik wil ruimschoots mijn deel doen in de brandstofkosten. :wink:
el duderino
Mountainbiker

Post by el duderino »

hier (Vilvoorde) maken ze der op contact ook vollenbak reclame over,
dus denk wel dat ze een live verslag zullen regelen

'tis dan toch nog zo gene slechte zender als ik dacht :wink:
Bikeman
Mountainbiker

Post by Bikeman »

nu iets mss wa off-topic maar weet iemand waar ge best uw tentje zou kunnen opslaan? We zouden zaterdagavond vertrekken en mss blijven tot maandag (da zal van het weer afhangen).
Het is de eerste keer da ikkan gaan kijken, anders zat ik in de blok of de examens dus de verwachtingen zijn redelijk hooggespannen denk ik :-)

Da de beste mag winnen!!
JanMan
Mountainbiker

Post by JanMan »

Mss aan het hotel van de Fosse d'houthe (of hoe ge het dan ook schrijft ! )
nigel
Mountainbiker

Post by nigel »

Grrrr, Houffa een week te laat of mijn examens een week te vroeg.
In iedere geval leuk dat jullie een live-verslag brengen!!
idtmp
Mountainbiker

LIVE

Post by idtmp »

het is simpel....
gewoon www.uci.be elke ronde uitgebruidt verslag ,......

We gaan drie keer per ronde verslag brengen .....!
Filip van Nijlen
Mountainbiker

Post by Filip van Nijlen »

Ben vandaag na de TT van La Roche afgezakt naar Houffa en tijdens de open wedstrijd stond er aan de afdaling 'Ol Fosse D'Outh' een crew opnames te maken. =D>
Deze heren bleken van de VRT te zijn en moesten vandaag komen filmen, hun collega's van de RTBF gaan morgen filmen en een kleine samenvatting (hij zei '5 min') zou te zien zijn in sportweekend zondagavond vanaf 21h50.
Dit staat op de één site bij sportweekend : wrote: Picavet: mountainbike in Houffalize
Zondag wordt in het Waalse Houffalize de Belgische manche van de wereldbeker mountainbike gereden. Zaterdag kunnen mountainbiketoeristen op het spectaculaire parcours hun kunsten vertonen. Chris Picavet stelt zich verscholen op in de Ardense bossen en daalt mee af in het spoor van de renners. Voor de laatste keer dit seizoen ziet u de sportwereld door zijn ogen
ka.dee
Management

Post by ka.dee »

Pfff Picavet, kan hij de mountainbikesport een beetje in het belachelijke gaan trekken. Als het in dezelfde trent is als zijn andere reportages hoeft het voor mij niet.
Qube
Mountainbiker

Post by Qube »

idd...of "de Frank" kan weer van die belachelijke vragen gaan stellen aan Roel P.:ontbreekt er geen stuk aan uw voorvork (lefty) Roel?
Genius
Mountainbiker

Post by Genius »

Qube wrote:idd...of "de Frank" kan weer van die belachelijke vragen gaan stellen aan Roel P.:ontbreekt er geen stuk aan uw voorvork (lefty) Roel?
Roel rijdt nu met trek, dus die vraag zal er niet meer komen :lol:
Post Reply