C2C 2005
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- ATEGEV
- Mountainbiker
Al degene die al ingeschreven zijn, hebben jullie reeds je vliegticket?? Vorige week checkte ik de ryanair site en vond voor 09/09 een vlucht voor €19. Ik wilde nog eerst ff uitzoeken of ik voor vergelijkbaar tarief uit Zaventem kon vliegen en toen ik gisteren nogmaals de site van ryanair bekeek bleek dezelfde vlucht reeds €10 opglagen te zijn. Kan dit of heb ik vorige week miskeken? Nu zal die prijs niet meer opnieuw dalen zeker??
-
mtb grietje
Post by mtb grietje »
Idd, die prijzen blijken constant te variëren. Wij hebben dacht ik ongeveer een maand geleden tickets geboekt bij ryanair (voor diezelfde 09/09) voor een 25-tal euro's...
Maar misschien toch op tijd boeken want naart schijnt zit de vlieger bijna vol - heb zelfs tgv een tweede zit de vlucht moeten verzetten naar 10 sept en ze zegden dat 09/09 bijna vol zat - maar wees gerust, ik mis NIKS van de eerste rit
OEFFF
Maar misschien toch op tijd boeken want naart schijnt zit de vlieger bijna vol - heb zelfs tgv een tweede zit de vlucht moeten verzetten naar 10 sept en ze zegden dat 09/09 bijna vol zat - maar wees gerust, ik mis NIKS van de eerste rit
-
mtb grietje
Post by mtb grietje »
les niet goed geleerd.........
Twas een praktisch examen, dus veel leren was er niet aan!
Neenee, de dag ervoor zwaar gevallen met de bike, duim & pols zwaar gekneusd. Gipsje errond... En het examen was consecutief tolken (dwz ze lezen een tekst en jij noteert, en achteraf vertel je hetzelfde adhv je notities in een andere taal) maar ik kon natuurlijk geen ballen meer lezen van mijn handschrift door die gips - het moest natuurlijk ook weer mijn r-hand zijn... Hopelijk kan ik het nog tegen 2e zit want in t verlof bijna geen oefening, he.......
De week voor 9 sept blijf ekik in mijne zetel zitten denk ik... (en hopen dat het dak niet instort
)
Twas een praktisch examen, dus veel leren was er niet aan!
Neenee, de dag ervoor zwaar gevallen met de bike, duim & pols zwaar gekneusd. Gipsje errond... En het examen was consecutief tolken (dwz ze lezen een tekst en jij noteert, en achteraf vertel je hetzelfde adhv je notities in een andere taal) maar ik kon natuurlijk geen ballen meer lezen van mijn handschrift door die gips - het moest natuurlijk ook weer mijn r-hand zijn... Hopelijk kan ik het nog tegen 2e zit want in t verlof bijna geen oefening, he.......
De week voor 9 sept blijf ekik in mijne zetel zitten denk ik... (en hopen dat het dak niet instort
-
kine rider
- Mountainbiker
Post by kine rider »
Jullie gaan de tijd van je leven beleven. Ik heb m twee jaar geleden gedaan en er is maar 1 woord voor... zalig! Twee weken biken in een fantastische streek, start en aankomst op strand, en tussenin stijgen en dalen, en veel leute...
Voordeel voor jullie, heen met vliegtuig, wij kwamen geradbraakt uit den bus om anderhalf uur later (en geen kleed- of eetruimte) te vertrekken, maar dat maakte de tocht eens zo avontuurlijk. De bus dropte je gewoon aan t strand en de bikes stonden klaar, en dan GPS-ke uitdelen, eten pakken voor overdag en hop weg...
Enjoy it guys en girls!
Frank
Voordeel voor jullie, heen met vliegtuig, wij kwamen geradbraakt uit den bus om anderhalf uur later (en geen kleed- of eetruimte) te vertrekken, maar dat maakte de tocht eens zo avontuurlijk. De bus dropte je gewoon aan t strand en de bikes stonden klaar, en dan GPS-ke uitdelen, eten pakken voor overdag en hop weg...
Enjoy it guys en girls!
Frank