herspuiten frame
Hoe vervang ik versleten remblokken, kan ik mijn voorvork zelf onderhouden, reinigen van de ketting,...
-
pvb
Post by pvb »
De racefiets van mijn ega werd herspoten bij Frank Hoste in Gent.(Chessini) Het betreft een Fondriest die mooi gelakt werd, inclusief de belettering in originele stijl. Mooi vakwerk, in mijn geval een aanrader. Prijs is afhankelijk van het aantal kleuren (uiteraard). Wat we toen betaald hebben (in 99) weet ik niet meer.
- RacScott
- Mountainbiker
Ik wil dit ook (laten)doen met mijn Cnndle, alleen bij Cnndle zelf ben je je fiets wel effe kwijt. Zijn er wel de originele decals opgeplakt of ingespoten.
Moet dan ook wel een originele kleur van het merk zijn. Ik ga voor orange. Bevriend carrosier zou het ook kunnen maar dan moet ik zelf volledig demonteren en erger terug monteren.
Moet dan ook wel een originele kleur van het merk zijn. Ik ga voor orange. Bevriend carrosier zou het ook kunnen maar dan moet ik zelf volledig demonteren en erger terug monteren.
zeg mondeo, heb jij daar al eens achter geïnformeerd bij C'dale ?
Hoeveel kost dat eigenlijk ? Heb eens gezien op de C'dale site en daar zeggen ze : lijst afprinten, invullen en naar uw verdeler gaan. Is dat dan de volledige fiets die ge moet inleveren of enkel het frame en over welke wachttijd spreken we dan ? thnx, Luc
Hoeveel kost dat eigenlijk ? Heb eens gezien op de C'dale site en daar zeggen ze : lijst afprinten, invullen en naar uw verdeler gaan. Is dat dan de volledige fiets die ge moet inleveren of enkel het frame en over welke wachttijd spreken we dan ? thnx, Luc
- RacScott
- Mountainbiker
Ik heb zelf nog nie geinformeerd, maar had dit als eens voorgelegd op het forum van Dirty-pages.nl en daar had iemand gezegd dat het vrij duur was (+/-175euro) en de kwaliteit niet goed, plus zijn fiets kwijt voor zes weken.Ik weet nie of het de moeite loont voor mijn fiets en da geld beter aan iets praktischer besteed dan aan schoonheid (ik ben een biker geen poser!!).GeeTee wrote:zeg mondeo, heb jij daar al eens achter geïnformeerd bij C'dale ?