07.01.2017 - Knokke-Heist - Wacky's 6de toertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Fitzy
- Mountainbiker
- Location: Cannondale Scalpel SE, Cannondale scalpel si, Giant Anthem Pro
Re: 07.01.2017 - Knokke-Heist - Wacky's 6de toertocht
De Wacky's kijken naar uit om jullie te zien Zaterdag. Dus kom af en ' Burn that fat '
Fitzy wrote:Kom maar af, we ga dat regelen voor je !, mschn 20 tourtjes van het Bos !i-Mac wrote:Jammer dat er maar tot 13u30 kan gestart worden. Ik werk tot 13u30. Verdorie, ik ga de passage in het Koningsbos wel missen
- SD2E
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005
Volgens de voorspellingen misschien terug zo een epic-sneeuweditie als die van 2010, prachtige vergezichten toen!
Hoe staat het er momenteel voor ?SD2E wrote:Volgens de voorspellingen misschien terug zo een epic-sneeuweditie als die van 2010, prachtige vergezichten toen!
-
feel-lucky-punk
- Mountainbiker
Post by feel-lucky-punk »
Hey Wacky's,
Dit weekend verblijven mijn schoonbroer en ik in Cadzand.
Is er een mogelijkheid om in te pikken ergens op het parcours ? Maw gaan jullie de grens over ?
Waar kunnen wij eventueel inpikken (straatnaam?) op het, bij voorkeur 50 km, parcours ? (dit is waar tov de bevoorrading ?)
Alvast bedankt voor de info !
(uiteraard passeren we dan netjes aan de start)
gr
Lucky Punkrocker
ps: als je doorklikt op de rit in de agenda dan staat daar vermeld: inschrijven van 12 tot 13u30 dacht ik; dit is vermoedelijk fout ?](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Is er een mogelijkheid om in te pikken ergens op het parcours ? Maw gaan jullie de grens over ?
Waar kunnen wij eventueel inpikken (straatnaam?) op het, bij voorkeur 50 km, parcours ? (dit is waar tov de bevoorrading ?)
gr
Lucky Punkrocker
ps: als je doorklikt op de rit in de agenda dan staat daar vermeld: inschrijven van 12 tot 13u30 dacht ik; dit is vermoedelijk fout ?
- Chemical Pete
- Mountainbiker
Post by Chemical Pete »
Nee, er wordt niet op het strand gereden.berdunnor wrote:Gewoon ter info: zitten er ook strandpassages in deze tocht?
- Chemical Pete
- Mountainbiker
Post by Chemical Pete »
feel-lucky-punk wrote:Hey Wacky's,
gr
Lucky Punkrocker
ps: als je doorklikt op de rit in de agenda dan staat daar vermeld: inschrijven van 12 tot 13u30 dacht ik; dit is vermoedelijk fout ?
Beste,
We gaan inderdaad de grens over. De grote toer loopt zelfs langs Cadzand. Als jullie geen geluk hebben...
Het startuur in inderdaad verkeerd. Ja kan starten van 8h30 tot 13h30. We hebben dit reeds doorgegeven aan mountainbike.be.
Veel plezier morgen!
- Chemical Pete
- Mountainbiker
Post by Chemical Pete »
Beste,
Gisteren met een grote Wacky groep de TT uitgepijld. Klus vlotjes geklaard... Vandaag vliegen we er terug met zijn allen in om de sportzaal en dergelijke voor jullie klaar te zetten.
Het ziet er naar uit dat we "misschien" een winterse Wacky TT voorgeschoteld zullen krijgen. Laat je ZEKER NIET ontmoedigen door het voorspelde weer. De TT is een parel om te rijden, ook onder een wit landschap! Vele bikers spreken ons nog aan over de ondergesneeuwde eerste Wacky TT's.
Bikers, wees voorzichtig op de weg en tot morgen!

Gisteren met een grote Wacky groep de TT uitgepijld. Klus vlotjes geklaard... Vandaag vliegen we er terug met zijn allen in om de sportzaal en dergelijke voor jullie klaar te zetten.
Het ziet er naar uit dat we "misschien" een winterse Wacky TT voorgeschoteld zullen krijgen. Laat je ZEKER NIET ontmoedigen door het voorspelde weer. De TT is een parel om te rijden, ook onder een wit landschap! Vele bikers spreken ons nog aan over de ondergesneeuwde eerste Wacky TT's.
Bikers, wees voorzichtig op de weg en tot morgen!