Canyon nerve rijders.

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
janssis werner
Mountainbiker
Location: granville pulse1 . Canyon Nerve AL 9.9 stealth . Cannondale moterra 3

Re: Canyon nerve rijders.

Post by janssis werner »

Zal het proberen uittelegen. Je neemt een verlengsnoer van 3x1,5 (zoeen zwarte)daar maak je de buitenkant van los een 15 cm. Dit stuk snij je over de lengte open. Dan probeer je langs de kabel in de kader te steken zo diep als het gaat. Wat over blijft maak je op lengte tot tegen het frame, zo kan het niet uit de kader glippen. Dit alles maak je vast met een paar strips zodat het blijft zitten. Had dit eerst geprobeerd met een kort stukje, maar door het bewegen van het frame komt dat eruit en dat is het probleem met dit systeem.

Grtjs.
dennisVO
Mountainbiker

Post by dennisVO »

klinkt het proberen waard!
janssis werner
Mountainbiker
Location: granville pulse1 . Canyon Nerve AL 9.9 stealth . Cannondale moterra 3

Post by janssis werner »

Hallo. Na de zondag rit is dit mooi op zijn plaats blijven zitten. Nu verder opvolgen en dan nieuwe gaine laten plaatsen. Hopelijk is het hier mee verholpen.

Grtjs.
KrisMaes76
Mountainbiker
Location: Canyon Nerve AL 9.0 Stealth 2014 / Canyon Spectral AL 8.0 2016 / Canyon Spectral AL 2022 custom

Post by KrisMaes76 »

Ik vervang die buitenkabels sowieso om het half jaar, door de nogal bochtige weg door de achterbrug slijt die vanbinnen toch uit. Na vervangen merk ik altijd weer een groot verschil in trekkracht.

Ik heb vooral last met die klemmetjes op de onderbuis om de kabels van achterrem en dropper vast te houden, komen te gemakkelijk los. Heb ze nu allemaal aangepast zodat ze vastzitten met een inox boutje.
Post Reply