09.04.2016 - Zulte - Klassieker van het Goede Doel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Boebbel
- Forum beheerder
Re: 09.04.2016 - Zulte - Klassieker van het Goede Doel
Prima organisatie: van wachttijden was er nauwelijks sprake ook al was er veel volk (vooral voor de wegrit blijkbaar).
Mooie privé-stukken en voor de rest toch ook hun best gedaan om er onverhard in te steken.
Een klein puntje was voor mij dat de tweede bv iets vroeger mocht.
Owja, en de laatste 5km geen wind op kop, ajb
Mooie privé-stukken en voor de rest toch ook hun best gedaan om er onverhard in te steken.
Een klein puntje was voor mij dat de tweede bv iets vroeger mocht.
Owja, en de laatste 5km geen wind op kop, ajb
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Post by spiermassa »
kvind wel tof dat dit jaar weer ne heeln nander tocht was ,om eerlijk te zijn kvondt vorig jaar beter mo no problem twasweer zekers in orde dit jaar.maar jullie waren wel een beetje greetig dit jaar met nieuwe stukken en die waren er maar gelukkig was ik er met de fatbike want twas ier en daar stoempen .maar over het algemeen genoten van de tocht en veel nieuwe stukskes gereden.........en over da veel geld.....rijdt eens de ronde wat ge daar meer betaald en er voor krijgt ??.
Last edited by spiermassa on Mon 11 Apr 2016 09:48, edited 1 time in total.
Ik heb dit door Google Translate gehaald, maar het bleef even onverstaanbaar.spiermassa wrote:kvind wel tof dat dit jaar weer ne heeln nander tocht was ,om eerlijk te zijn kvondt vorig jaar beter mo no problem twasweer zekers in orde dit jaar.maaar jullie waren wel een beetje greetig dit jaar met nieuwe stukken en die waren er maar geluukig was ik er met de fatbike want twas ier en daar stoempen .maar over het algemeen genoten van de tocht en veel nieuwe stukskes gereden.........en over da veel geld.....rijd eens de ronde ekeer wat ge daar meer krijgt.
- filiep72
- Mountainbiker
- Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15
jervanheg wrote:Ik heb dit door Google Translate gehaald, maar het bleef even onverstaanbaar.spiermassa wrote:kvind wel tof dat dit jaar weer ne heeln nander tocht was ,om eerlijk te zijn kvondt vorig jaar beter mo no problem twasweer zekers in orde dit jaar.maaar jullie waren wel een beetje greetig dit jaar met nieuwe stukken en die waren er maar geluukig was ik er met de fatbike want twas ier en daar stoempen .maar over het algemeen genoten van de tocht en veel nieuwe stukskes gereden.........en over da veel geld.....rijd eens de ronde ekeer wat ge daar meer krijgt.
Je moet het hem zien zeggen é, jervanheg.
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Post by spiermassa »
jervanheg wrote:Ik heb dit door Google Translate gehaald, maar het bleef even onverstaanbaar.spiermassa wrote:kvind wel tof dat dit jaar weer ne heeln nander tocht was ,om eerlijk te zijn kvondt vorig jaar beter mo no problem twasweer zekers in orde dit jaar.maaar jullie waren wel een beetje greetig dit jaar met nieuwe stukken en die waren er maar geluukig was ik er met de fatbike want twas ier en daar stoempen .maar over het algemeen genoten van de tocht en veel nieuwe stukskes gereden.........en over da veel geld.....rijd eens de ronde ekeer wat ge daar meer krijgt.
voilla een beetje aangepast en ander toetsenbord besteld.......aan het plat vlams kan ik niks doen