Jammer dat er nog geen echte gebruikerservaringen zijn van het LX-2005 crankstel.
LX-2005 Crankstel
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Mijn pa heeft er al 1400km mee opzitten en is er content van, ik heb het net opengehad om eens te kuisen en te zien hoe het zat en alles was nog goed. Is tevens zeer gemakkelijk(en snel) te monteren en te demonteren, als je de sleutel hebt voor de lagercupkes uit uw frame te draaien. Maar dat is eigenlijk niet echt nodig tenzij ge uw lagers wilt vervangen anders kunt ge da even goed in uw frame laten steken. Als ge gewoon eerst uw inbuskes losdraait en dan met da rondt sterreke da ander stereke in uw crank losdraait(ja ik weet ni hoe da stukske exact noemt) dan komt uw crank er ook af en kunt ge hem ook makkelijk kuisen, die lagers hoeft ge er dan voor niks uit te draaien want kuisen kunt ge die toch ni. Dus ik zou zeggen dat het een redelijk goeie crank is voor prijs kwaliteit, alleen is hij wel niet zo supper stijf, maar kom da zou nog mee vallen naar 't schijnt.