omdat ik geen heel goede klimmer ben
Zondag 15 Maart 2015: SVK 30ste MTB TOERTOCHT OUD-HEVERLEE
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Zondag 15 Maart 2015: SVK 30ste MTB TOERTOCHT OUD-HEVERL
ik en men broer komen zondag ook , maar heb een vraagje de klimmkes die hier in zitten op de langste route zijn dit zware klimmen?
@ WS, onze tocht komt niet in Bierbeek, laat staan aan CC De Borre,
Heb onze webmaster de opdracht gegeven om de kaart asap te posten, link van svk-oh.be volgen zoals vermeld in de openingstopic
@ Xdevil, langste afstand heeft rond de 1200 HM, indien niet de beste klimmer zou ik in dit geval opteren voor een kortere afstand. Er zitten er een paar aan de 'steile' kant tussen....
Succes !!
Wordt hier vooral offroad beklommen , klim eigenlijk niet graag op de weg (saai) ? Qua fun gehalte kan men je hier uitleven op dit parcours (single tracks , technisch ) ?
-
steven meirlaen
- Mountainbiker
Post by steven meirlaen »
Ik heb deze vorig jaar gereden, door een familiefeest zal ik er dit jaar spijtig genoeg niet kunnen bij zijn.
Frits Motaar geeft hier vorig jaar een schitterend filmke geplaatst.
hier " onclick="window.open(this.href);return false; kan je de 60km tocht terug herbeleven.....
Frits Motaar geeft hier vorig jaar een schitterend filmke geplaatst.
hier " onclick="window.open(this.href);return false; kan je de 60km tocht terug herbeleven.....
Moonrider, meeste klimmen zijn offroad, dont worry, het is mountainbike nietwaar.
Zeker op de langere afstanden is er een mix voorzien van glooiende en/of steile klimmen/single tracks, al dan niet technisch, veldstuk op t einde, etc zodat elke biker zich op zijn/haar terrein kan uitleven 
- phille
- Mountainbiker
ZoeNK present
parcours al ergens beschikbaar dak weet waar ik moet demareren
parcours al ergens beschikbaar dak weet waar ik moet demareren