Start hier ook nog eens, al 4 jaar geleden, toen sneeuw en -4
Tot zaterdag
29/11/2014 Sint-Joris Beernem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- mtbsdvd'83
- Mountainbiker
-
sladderslak
- Mountainbiker
Re: 29/11/2014 Sint-Joris Beernem
Post by sladderslak »
ik ga deze ook rijden, is mij vorige x goed bevallen :)
Is er bewaakte fietsenstalling aanwezig ?? want je hoort meer en meer berichten van gestolen bikes bij VTT's...
Is er bewaakte fietsenstalling aanwezig ?? want je hoort meer en meer berichten van gestolen bikes bij VTT's...
- lattespletter
- Mountainbiker
Post by lattespletter »
Hoi bikers,
Parcours volledig gepijld, morgenvroeg nog enkele hekkens van privé-domeinen openzetten zodat jullie kunnen genieten van onze tt.
Het weer ziet er alvast goed uit.
De voorbereidingen zijn gedaan en morgen gaan we met onze 35 medewerkers nog een tandje bijsteken zodat jullie een zorgeloze dag beleven op de fiets.
Aan sladderslak: sorry, voor een bewaakte fietsparking hebben wij echt geen plaats genoeg.
Wel voldoende nadarhekkens, dus een fietsslot gebruiken tegen eventuele fietsdieven.
Salu and see you tomorrow
Parcours volledig gepijld, morgenvroeg nog enkele hekkens van privé-domeinen openzetten zodat jullie kunnen genieten van onze tt.
Het weer ziet er alvast goed uit.
De voorbereidingen zijn gedaan en morgen gaan we met onze 35 medewerkers nog een tandje bijsteken zodat jullie een zorgeloze dag beleven op de fiets.
Aan sladderslak: sorry, voor een bewaakte fietsparking hebben wij echt geen plaats genoeg.
Wel voldoende nadarhekkens, dus een fietsslot gebruiken tegen eventuele fietsdieven.
Salu and see you tomorrow
Deze morgen omstreeks 8:30 gestart met drie collegas. Het was behoorlijk fris, amper 4°, maar dat kon de pret niet deren. Wel viel het op dat alles zeer goed berijdbaar was. Het droge weer van de laatste tijd heeft zo zijn voordelen.
Net na de bevoorrading brak mijn powerlink door. Terug gewandeld naar de start, waar ik snel werd geholpen. Mijn collegas waren intussen op mijn verzoek verder gereden. Dus mocht ik een achtervolging inzetten. Al verliep dat door de moeilijkheid aan het kanaal niet zo vlug. Pas ter hoog van Maria-Aalter kwam ik hen weer tegen. Daar dus een klein stuk van het parkoer afgepitst (ook omdat ik al om 13:00 op het werk moest zijn).
Prima organisatie, tof parkoer, mooi weer, kortom ... Een topper!!!
Net na de bevoorrading brak mijn powerlink door. Terug gewandeld naar de start, waar ik snel werd geholpen. Mijn collegas waren intussen op mijn verzoek verder gereden. Dus mocht ik een achtervolging inzetten. Al verliep dat door de moeilijkheid aan het kanaal niet zo vlug. Pas ter hoog van Maria-Aalter kwam ik hen weer tegen. Daar dus een klein stuk van het parkoer afgepitst (ook omdat ik al om 13:00 op het werk moest zijn).
Prima organisatie, tof parkoer, mooi weer, kortom ... Een topper!!!
je moet al nen vree slechten dag hebben om in stic zijn wiel te zittenStijn Van Onacker wrote:Ook aanwezig en zal proberen in het wiel van den Stic te zitten. Hahaha
-
JustForFun
- Mountainbiker
Post by JustForFun »
Deze voormiddag de 37 km gereden. Mooi weer, prachtig parcours en goede bevoorrading. Ik was ook aangenaam verrast dat het parcours volledig verschillend is van dat van Hertsberge volgende week (althans dat vermoed ik, afgaande op het parcours van Hertsberge van de voorbije jaren).
-
meridagirl
- Mountainbiker
Post by meridagirl »
super bepijling, super bevoorrading, super parcours. ik keerde hier heel tevreden terug huiswaarts na 42km.
Vandaag met de koersfiets naar Sint-Joris gefiets, hem daar aan een dranghekken gesloten met mijn helm.
Toen ik omstreeks 15h30 terug was, was mijn fiets verdwenen!! Betreft een cannondale CAAD10 antraciet grijs
met een opzetstuur, prologo tijdritzadel met rood ( zonder punt ), specialized helm in wit beige.
Moest er iemand iets gezien of ergens iets gehoord hebben, gelieve te reageren, dank bij voorbaat.
Toen ik omstreeks 15h30 terug was, was mijn fiets verdwenen!! Betreft een cannondale CAAD10 antraciet grijs
met een opzetstuur, prologo tijdritzadel met rood ( zonder punt ), specialized helm in wit beige.
Moest er iemand iets gezien of ergens iets gehoord hebben, gelieve te reageren, dank bij voorbaat.