26-april Oudenaarde

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gossee
Mountainbiker

Re: 26-april Oudenaarde

Post by Gossee »

Iemand een idee van de hoogtemeters voor MTB.
Op de site vind ik de hoogtemeters terug van de cyclo tochten, maar niet van de MTB tochten.
Het wordt 55 km of 65 km... Afhankelijk van vertrekuur
old walker
Mountainbiker

Post by old walker »

Ik vraag mij af waarom die ritten in Oudenaarde altijd meer moeten kosten , :-" [-( :-k
slooverke
Mountainbiker

Post by slooverke »

Dat is idd een zeer terechte opmerking!!! =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

Daarom vertik ik het gewoon om aan dergelijke organisatie's deel te nemen, destijds van de ronde van vlaanderen voor mountainbikers ook zo'n commercieel gedoe.....

Voor de prijs van deze ritten , ga ik liever een eindje fietsen in het noorden van Frankrijk, daar betaal je slechts 4 of 5 euro, met 2 of 3 controle's op 45 km, een stokbrood met beleg, een drankje achteraf, en koffie met koekjes voor het vertrek!!!

Zonder afbreuk te doen aan de "gewone" clubs, die ik graag steun door deel te nemen aan hun tt's maar die grote organisatie's kunnen mij gerust gestolen worden...... ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)

old walker wrote:Ik vraag mij af waarom die ritten in Oudenaarde altijd meer moeten kosten , :-" [-( :-k
Thibault
Mountainbiker

Post by Thibault »

slooverke wrote:Dat is idd een zeer terechte opmerking!!! =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

Daarom vertik ik het gewoon om aan dergelijke organisatie's deel te nemen, destijds van de ronde van vlaanderen voor mountainbikers ook zo'n commercieel gedoe.....

Voor de prijs van deze ritten , ga ik liever een eindje fietsen in het noorden van Frankrijk, daar betaal je slechts 4 of 5 euro, met 2 of 3 controle's op 45 km, een stokbrood met beleg, een drankje achteraf, en koffie met koekjes voor het vertrek!!!

Zonder afbreuk te doen aan de "gewone" clubs, die ik graag steun door deel te nemen aan hun tt's maar die grote organisatie's kunnen mij gerust gestolen worden...... ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)

old walker wrote:Ik vraag mij af waarom die ritten in Oudenaarde altijd meer moeten kosten , :-" [-( :-k
Controle?
Je wordt op het parcours toch niet gecontroleerd hoop ik? Dan sta je waarschijnlijk ook gewoon een half uur aan te schuiven...?
slooverke
Mountainbiker

Post by slooverke »

Neenee, U begrijpt me verkeerd of ik heb me verkeerd uitgedrukt !!!

Met "controle's" bedoelde ik eigenlijk tussenstops of bevoorradingen..... :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Thibault wrote:
slooverke wrote:Dat is idd een zeer terechte opmerking!!! =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

Controle?
Je wordt op het parcours toch niet gecontroleerd hoop ik? Dan sta je waarschijnlijk ook gewoon een half uur aan te schuiven...?
Irsch
Mountainbiker

Post by Irsch »

Weet iemand of de route (65 km) al is uitgepijld? Kan zaterdag niet en zou daarom morgen al rijden.
demonic
Mountainbiker

Post by demonic »

Irsch wrote:Weet iemand of de route (65 km) al is uitgepijld? Kan zaterdag niet en zou daarom morgen al rijden.
Gisteren al heel wat pijltjes gezien langs offroad paden her en der. Maar niet gevolgd, ik zoek mijn eigen weg. Weet dus niet of die volledig is. Wel respect hebben voor privé passages hé.
robken
Mountainbiker

Post by robken »

De hoogtemeters van de MTB zijn beschikbaar :
35 km --> 230 HM
45 km --> 490 HM
55 km --> 750 HM
65 km --> 830 HM
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

De bedragen staan op voorhand op de website, wil je die niet betalen, ga dan de Bloso route rijden van Oudenaarde, maar hou op met hier te zitten klagen!

Safety Jogger hebben in het verleden altijd mooie parcours voorgeschoteld, daar betaal je met plezier € 8 voor. Wees blij dat ze terug een rit organiseren voor ons, want TT's in Oudenaarde zijn niet zo dik gezaaid.
@old walker: Vraag mij eigenlijk af welke andere ritten in Oudenaarde die je bedoelt?

Als ik 's middags met vrouw en kids een koffie met pannenkoek ga eten, ben ik véél meer kwijt dan die € 8!
bezembiker
Mountainbiker

Post by bezembiker »

inderdaad als 8euro teveel is voor een mooi parcour,tja.vroeger een paar keer gereden en was steeds in orde!dit jaar opnieuw aanwezig!
Post Reply