Don. 01/05/2014 Deurne - Diest (Bike Fun Team)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
adriescc03
- Mountainbiker
Re: Don. 01/05/2014 Deurne - Diest (Bike Fun Team)
Post by adriescc03 »
Hoe gaan de weersverwachtingen worden voor komende donderdag?
- MichelSpec
- Mountainbiker
Post by MichelSpec »
Wat is het Steenkot?
Ik normaal aanwezig met een aantal andere bikers.
Op 3 min. 25 in het filmpje van Frits Motaar (zie openingspost) kun je al door 't Steenkot fietsen.MichelSpec wrote:Wat is het Steenkot?
Voorlopig zag ik half bewolkt overdag, 's ochtends 11 graden, 's middags 17 graden en 's avonds regen. Perfect!adriescc03 wrote:Hoe gaan de weersverwachtingen worden voor komende donderdag?
- master j
- Mountainbiker
Deze morgen met de verkenning eigen toertocht de afpijlers van Bike Fun tegengekomen.
Veel stukken tegengesteld aan het onze. Zo is het met de verschillende clubs in Diest toch telkens een ander parcours.
Het bolde lekker. Diest en omgeving zijn en blijven nog altijd leuke plaatsen om te biken.
PS Onze united bikers toertocht gaat door op 7 september, met nog steeds een marathon van een kilometer of 95, maar wel zwaarder en minder asfalt dan vorig jaar !
Cu tomorrow.
Veel stukken tegengesteld aan het onze. Zo is het met de verschillende clubs in Diest toch telkens een ander parcours.
Het bolde lekker. Diest en omgeving zijn en blijven nog altijd leuke plaatsen om te biken.
PS Onze united bikers toertocht gaat door op 7 september, met nog steeds een marathon van een kilometer of 95, maar wel zwaarder en minder asfalt dan vorig jaar !
Cu tomorrow.
- drikkie
- Mountainbiker
Hoi, ik zou graag de 65 Km komen rijden. Wat is het drukste vertrekuur in deze streek?
ik hou namelijk niet zo van de drukte op de technische stukken .... kwestie van een kans te maken om boven te geraken
Tien uur is waarschijnlijk te laat voor de 65 Km???? Of is de splitsing vrij vroeg zodat de grootste files vermeden worden??
(meestal moet je een uurtje filerijden om dan na de splitsing moederziel alleen te rijden tot de afstanden terug samen komen)
ik hou namelijk niet zo van de drukte op de technische stukken .... kwestie van een kans te maken om boven te geraken
Tien uur is waarschijnlijk te laat voor de 65 Km???? Of is de splitsing vrij vroeg zodat de grootste files vermeden worden??
(meestal moet je een uurtje filerijden om dan na de splitsing moederziel alleen te rijden tot de afstanden terug samen komen)
-
adriescc03
- Mountainbiker
Post by adriescc03 »
Dan zullen we het ook maar niet over de metro hebben.Supernaut wrote:Dat is hier een mtb-forum , geen metro !adriescc03 wrote:Hoe gaan de weersverwachtingen worden voor komende donderdag?
Ik ga er eens biken
.