Routes in en rond aywaille

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
m-joosen
Mountainbiker

GPS track Aywaille

Post by m-joosen »

Ik ben opzoek naar een link voor de verschillende gpstracks te kunnen downloaden van de plaats Aywaille. Wie kan mij helpen. #-o #-o #-o
Bobke#77
Mountainbiker

Post by Bobke#77 »

Ik heb thuis wel een kaart liggen van de routes rond aywaille .

Wij zijn daar begin september geweest en dat was echt =D> !
We hadden daags daar woor theux blauw gedaan en aywaille was echt vééél schooner .
Flip FSR
Mountainbiker

Post by Flip FSR »

Geef me je e-mail adres door en ik stuur je een hoop routes van het Luikse, ook eentoertocht van Aywaille (45km) :wink:
Joris
Mountainbiker

Post by Joris »

Kijk ook eens op deze site: http://www.bikeeastbelgium.be. Hier vind je heel wat GPS tracks.
m-joosen
Mountainbiker

Post by m-joosen »

Bedankt voor alle snelle reacties. =D> =D> =D> Ik heb nu meer dan voldoende tochten om te rijden binnenkort.
Koen31
Mountainbiker

Post by Koen31 »

Vraagje over de routes in Aywaille :
Als ik de verslagjes lees, dan zijn er redelijk wat opmerkingen over de bewegwijzering. Zijn deze echt zo slecht aangeduid ?

Zijn er online geen plannetjes te vinden eigenlijk ? Dan zou ik ze op een NGI kaart kunnen aanduiden, voor het geval we toch verloren rijden...

Groeten,

Koen
sorrow
Mountainbiker

Post by sorrow »

Ik ben in september van vorig jaar de routes in Aywaille gaan rijden en wij ware heel content dat wij op voorhand een NGI kaart met de routes gekocht hadden op het VVV van Remouchamps.

over het algemeen is de bepijling wel goed, maar op sommige cruciale punten ontbreken de pijlen dan weer :roll:
Koen31
Mountainbiker

Post by Koen31 »

Heb je dan veel moeten zoeken achter de weg ?
Wat ik eigenlijk wil weten is of het zo een parkoer is waar je continu met een plan in de hand moet gaan rijden ?

Koen
sorrow
Mountainbiker

Post by sorrow »

[quote="Koen31"]Heb je dan veel moeten zoeken achter de weg ?
Wat ik eigenlijk wil weten is of het zo een parkoer is waar je continu met een plan in de hand moet gaan rijden ?

Koen[/quot]

De kaart zat grijpensklaar in mijn koerstruike vanachter, ik denk toch dat we op 47km toch, in het totaal, meer dan een half uur op de kaart gekeken hebben. Het was soms flink zoeken om de weg terug te vinden.

Er waren stukken dat we 10 km reden zonder op de kaart te moeten kijken en er waren stukken bij dat we op 5 km wel 10 keer op de kaart gekeken hebben. Ik denk dat een kaart toch wel aan te raden is.
Tenzij men de bepijling terug in orde heeft gebracht.
Triple-T
Mountainbiker

Kaartje Aywaille

Post by Triple-T »

ik heb daar wel jpg file van de kaart met alle routes erop
stuur maar een mail als je een copietje wil
Post Reply