13/3/05 Run-Bike-Run Geel
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
kfcdenbiker
- Mountainbiker
Post by kfcdenbiker »
bij duo is het zo dat de loper de fiets doorgeeft aan de biker en wanneer de fietser binnen komt terug de fiets afgeeft aan de loper.Flip FSR wrote:'t Is onze eerste wedstrijd![]()
Kan er ons iemand uitleggen hoe dat juist in zijn werk gaat?
Wanneer vertrekt de fietser bvb? Als de loper binnen is of gaat alles
gewoon met een individuele tijdsopname?![]()
solo ist het heel simpel dan moet je gewoon alles alleen doen.
ik ga in geel alleen biken en in lille ga ik het is alleen proberen.
het is toch wel iets heel speciaal zo een duathlon.
gewoon meedoen
-
kfcdenbiker
- Mountainbiker
Post by kfcdenbiker »
bij duo is het zo dat de loper de fiets doorgeeft aan de biker en wanneer de fietser binnen komt terug de fiets afgeeft aan de loper.Flip FSR wrote:'t Is onze eerste wedstrijd![]()
Kan er ons iemand uitleggen hoe dat juist in zijn werk gaat?
Wanneer vertrekt de fietser bvb? Als de loper binnen is of gaat alles
gewoon met een individuele tijdsopname?![]()
solo ist het heel simpel dan moet je gewoon alles alleen doen.
ik ga in geel alleen biken en in lille ga ik het is alleen proberen.
het is toch wel iets heel speciaal zo een duathlon.
gewoon meedoen
-
Guest
Post by Guest »
hallo,
Ik heb eigenlijk ook wel zin om in lille mee te doen. Ben niet zo hard getraind. Ik loop wel af en toe en mtb ook wel eens maar op mijn eentje.
Niet als laatste eindigen is dan ook mijn betrachting.
Ik heb verder geen ervaring met duathlon. Weet er iemand of ik eerst nog wat papierwerk in orde moet maken ? Of kan ik zo inschrijven ? ( medisch attest, licentie ? )
Zijn er verder nog mensen met de zelfde ingesteldheid ? Just for fun.
En hoeveel " trainen" jullie dan zo per week ? Wat zijn jullie tijden op 3 km joggen enz. ? Dit maar om te weten dat de douches al vrij zullen zijn wanneer ik aankom.
Als ik via deze weg eventueel nog mensen kan overtuigen om mee te doen. Doen zou ik zeggen. als er meerdere " mindere goden " mee doen lijkt ( is) het misschien voor mij niet zo pijnlijk.
Groetjes Johnny
Ik heb eigenlijk ook wel zin om in lille mee te doen. Ben niet zo hard getraind. Ik loop wel af en toe en mtb ook wel eens maar op mijn eentje.
Niet als laatste eindigen is dan ook mijn betrachting.
Ik heb verder geen ervaring met duathlon. Weet er iemand of ik eerst nog wat papierwerk in orde moet maken ? Of kan ik zo inschrijven ? ( medisch attest, licentie ? )
En hoeveel " trainen" jullie dan zo per week ? Wat zijn jullie tijden op 3 km joggen enz. ? Dit maar om te weten dat de douches al vrij zullen zijn wanneer ik aankom.
Als ik via deze weg eventueel nog mensen kan overtuigen om mee te doen. Doen zou ik zeggen. als er meerdere " mindere goden " mee doen lijkt ( is) het misschien voor mij niet zo pijnlijk.
Groetjes Johnny
- Filip van Nijlen
- Mountainbiker
Post by Filip van Nijlen »
Ben van plan om nu zondag is te gaan kijken in Grobbendonk. Is zien of ik met mijn bijna 90 kg
mee zou kunnen met de laatsten...
Als er zo nog van mijn kaliber aan meedoen zou het ook wel eens kunnen zijn dat ik in Geel durf deel te nemen...
Als er zo nog van mijn kaliber aan meedoen zou het ook wel eens kunnen zijn dat ik in Geel durf deel te nemen...
-
kfcdenbiker
- Mountainbiker
Post by kfcdenbiker »
je moet je gewoon inschrijven op de site www.aclille.beJohnny11 wrote:hallo,
Niet als laatste eindigen is dan ook mijn betrachting.![]()
Groetjes Johnny
en dan nog 8 euro (solo) overmaken naar hun rekening en je bent in orde
wel zien dat je voor 10 maart hebt overgeschreven anders moet je daar nog 2.5 euro extra betalen.
de uitslagen staan ook op de zelfde site
tot 20 maart
-
mariska vd pijnacker
- Mountainbiker
Post by mariska vd pijnacker »
@ johnny en filip:
niet twijfelen, gewoon doen.
ik heb in grobbendonk ook voor de eerste maal meegedaan en ergens middenin het pak aangekomen, zonder al te veel specifieke voorbereiding.
T'is een leuke afwisseling ipv altijd te mtb'n
niet twijfelen, gewoon doen.
ik heb in grobbendonk ook voor de eerste maal meegedaan en ergens middenin het pak aangekomen, zonder al te veel specifieke voorbereiding.
T'is een leuke afwisseling ipv altijd te mtb'n