12/06/05 Hagelandse chrono

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
gd31201
Mountainbiker

Post by gd31201 »

LuckyIron schreef :
10€ is veel, maar dan ook weeral niet veel. Je krijgt tenslotte een 't shirt, een schitterend parkoers, een perfecte organisatie, spaghetti achteraf,...
Ben ik volledig mee eens, maar denk ook eens aan de mensen die dit helemaal niet nodig vinden. T-shirts genoeg in mijn kast en spaghetti eet ik al voor de chrono.
Voor een perfecte organisitie wil ik wel degelijk betalen maar dan is 10€ toch wel veel.

Maar in elk geval, als de conditie tegen dan in orde is kom ik af, al moet ik daarvoor 100 km bollen met de wagen.
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

tarzan2 wrote:Ben ik de enigste die 10 euro inschrijvingsgeld veel vind???

cheers

[-o< Hier zijn al vele discusies over gevoerd :-? , het is zo dat er opties genoeg zijn die dag voor hen die 10€ teveel vinden. Niemand word trouwens verplicht om deze tocht te rijden hé :wink: Ik vind hem alvast zijn geld meer dan waard :P .
tarzan2
Mountainbiker

Post by tarzan2 »

Gf biker wrote:

cheers

[-o< Hier zijn al vele discusies over gevoerd :-? , het is zo dat er opties genoeg zijn die dag voor hen die 10€ teveel vinden. Niemand word trouwens verplicht om deze tocht te rijden hé :wink: Ik vind hem alvast zijn geld meer dan waard :P .
mja, ik zal er waarschijnlijk ook zijn om mijn eerste chrono sinds 2,5 jaar te rijden maar zoals gezegd, zijn er ook mensen die helemaal geen t-shirt en spaghetti willen.
Het lijkt mij mss een goed idee voor de organisatie om de basisprijs naar beneden te halen door zo'n dingen vrijblijvend te maken. Mensen die willen kunnen dan een t-shirt kopen en achteraf nog wat spaghetti eten en de rest kan goedkoper starten
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

10€ wil ik gerust geven voor een goed georganiseerde chronorit. (wat hier normaal wel het geval zal zijn). Vergeet ook niet dat er een heleboel kosten zijn (zelfs met sponsors)!!!
JefB
Mountainbiker

Post by JefB »

Als je nu de 20km van BXL loopt of andere grotere loopwedstrijden. De regel is: 0.5 EUR per km... Idd, 10 EUR om 20km te mogen lopen zonder shirt en met water en appelsien onderweg.... Dan is 10 euro voor 70 km fietsen nog schappelijk.
Wallie
Mountainbiker

Post by Wallie »

Ik heb 2 jaar geleden mijn ketting in de prak gereden tijdens een klimmetje. Bij de bevoorrading hebben ze mij en mijn fiets getakeld en terug naar de start gebracht. Heb in de auto toen nog Janman zien zweten en zwoegen na de laatste bevoorrading. Wel, ik kan je verzekeren, dan is die 10 euro verantwoord. Gratis pechdienst en de anderen zien zweten vanuit de auto ! Prima organisatie !
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

tarzan2 wrote: mja, ik zal er waarschijnlijk ook zijn om mijn eerste chrono sinds 2,5 jaar te rijden maar zoals gezegd, zijn er ook mensen die helemaal geen t-shirt en spaghetti willen.
Het lijkt mij mss een goed idee voor de organisatie om de basisprijs naar beneden te halen door zo'n dingen vrijblijvend te maken. Mensen die willen kunnen dan een t-shirt kopen en achteraf nog wat spaghetti eten en de rest kan goedkoper starten
he tarzan, hope to see you there (allez, aan de start toch, want jou volgen kan ik toch nie :roll: )
LuckyIron wrote:
10€ is veel, maar dan ook weeral niet veel. Je krijgt tenslotte een 't shirt, een schitterend parkoers, een perfecte organisatie, spaghetti achteraf,...

=D>
t-shirt, niet nodig, ik heb er hier al 3 liggen, spagetti, niet nodig..
skitterend parkoers en organisatie, zeker en vast, daar betaal ik graag 10€ voor.
zwolm
Mountainbiker

Post by zwolm »

ik kom ook :oops: voor 10 € 75 km bike plezier met t-shirt en spaghetti
inbegrepen is toch niet veel. =D> je bent ook enkele uren bezig met uw geliefde sport :-$
Biker Zjé
Mountainbiker

Post by Biker Zjé »

zwolm wrote:ik kom ook :oops: voor 10 € 75 km bike plezier met t-shirt en spaghetti
inbegrepen is toch niet veel. =D> je bent ook enkele uren bezig met uw geliefde sport :-$
Volledig mee akkoord !!!!
Ter vergelijk...een voetbalmatch in eerste klasse volgen kost je algauw tussen 20 en 25€.
Je wordt dan behandeld als een misdadiger en moet nog afwachten of je op dat 1.5 uur iets te zien zal krijgen....
Nu krijg je urenlang bikeplezier met voor de liefhebbers nog een cronoduiveltje :evil:
fut the shuck up
Mountainbiker

Post by fut the shuck up »

:oops: ga proberen om de eerste choro in mijn leven te rijden dan,
ben nog ni veel gewoon, en weet ni of der van die spaghetti achteraf veel van in huis ga komen ma me zulle os best doen!!
en €10 vind ik nog te doen, ik ken duurder hobby's :lol:
Post Reply