"Mountainbiken is geen sport."
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- fiete R-vrouw2
- Mountainbiker
Post by fiete R-vrouw2 »
da is diene waar de den Wellens boos op was?!
had daar ook iets gebrabbeld van Wellens is nie met zijn carriere bezig
OOh my god look ho's talking
had daar ook iets gebrabbeld van Wellens is nie met zijn carriere bezig
OOh my god look ho's talking
R Devlaeminck is nen tiep die probeert vaste voet aan grond te krijgen in het professionele wielercircuit, maar daar heeft iedereen zijn buik vol van Roger zijn "werk"wijze.
Hij is tenslotten ook nog ploegleider van Ben Berden, die hij nooit "begeleid" heeft, omdat hij er verdomme niks van kent!
Kan dus alleen in beeld komen door zo'n onnozeliteiten, en arme zimbabwanen (ook al lachen de mensen ermee, we zijn toch in beeld geweest)
ps. respect voor de zimbabwanen, want dat zie ik nog niet teveel jongeren van bij ons doen, zo maanden vertrekken van familie en niet weten waar je aan begint, en dan nog zo'n caracter tonen !
Hij is tenslotten ook nog ploegleider van Ben Berden, die hij nooit "begeleid" heeft, omdat hij er verdomme niks van kent!
Kan dus alleen in beeld komen door zo'n onnozeliteiten, en arme zimbabwanen (ook al lachen de mensen ermee, we zijn toch in beeld geweest)
ps. respect voor de zimbabwanen, want dat zie ik nog niet teveel jongeren van bij ons doen, zo maanden vertrekken van familie en niet weten waar je aan begint, en dan nog zo'n caracter tonen !
- P°
- Mountainbiker
- Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic
Re: "Mountainbiken is geen sport."
Inderdaad,ne gefrustreerde oude mens die vond dat vroeger alles beter was en hopeloos op zoek is naar aandacht,gebruik makend van opmerkingen die sowieso reacties uitlokken..Als je zijn redenering volgt,dan is het veldrijden ook geen sport tov het wegrennennigel wrote:Hoeft er nog commentaar bij?polarbear wrote:Eric De Vlaeminck
- thomatchef
- Mountainbiker
Post by thomatchef »
Als hij een "echte" sport zoekt dat em gaat vissen e.
En dat em ons ook gerust laat, mislukten veldcrosser van mijn voeten. (Zijn 7 keer wereldkampioen kan me geen ballen schelen).
Hij zou eens moeten deelnemen aan een wedstrijd (of toch een poging
), alleen spijtig dat de categorie "ouw pekes" niet bestaat.
En dat em ons ook gerust laat, mislukten veldcrosser van mijn voeten. (Zijn 7 keer wereldkampioen kan me geen ballen schelen).
Hij zou eens moeten deelnemen aan een wedstrijd (of toch een poging
Och , laat die twee broers toch lullen. Wellens heeft E.D.V. even geleden een seniele oude man genoemd naar aanleiding van een krantenartikel.
Bart kan er wel eens dicht bij zijn. Misschien zijn hun hersencellen aangetast omdat ze in hun tijd( wereldklasse trouwens als renners, dat zeker) wat te veel aan de dope gezeten hebben.
Hun tijd is voorbij en dat wekt frustraties op bij die mannen. Ze komen alleen nog in het nieuws omwille van hun "spectakelwaarde" en daar speelt de pers natuurlijk graag op in.
Bart kan er wel eens dicht bij zijn. Misschien zijn hun hersencellen aangetast omdat ze in hun tijd( wereldklasse trouwens als renners, dat zeker) wat te veel aan de dope gezeten hebben.
Hun tijd is voorbij en dat wekt frustraties op bij die mannen. Ze komen alleen nog in het nieuws omwille van hun "spectakelwaarde" en daar speelt de pers natuurlijk graag op in.
- kristoffer
- Mountainbiker
Post by kristoffer »
Ik heb diene zijne kop nooit kunnen zien! Ne kop om op te kloppen! Zoals de wellens al zei:ne seniele vent die zen tijd verdoet tussen zen konijnen! Iedereen afbreken,das t liefste wat diene de vlaeminck doet!Ocharme die konijnen!