Zo 08/12/2013 Lendelede :: Baekelandtroute
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- RidingButcher
- Mountainbiker
Re: Zo 08/12/2013 Lendelede :: Baekelandtroute
Post by RidingButcher »
Klein Zwitserland zit er toch in?
@RidingButcher
klein Zwitserland zit erin op de 52km,de andere afstanden kunnen eventueel ook afsplitsen(als ze het kennen)
maar hebben dan wel een lusje meer
tot de 8e
klein Zwitserland zit erin op de 52km,de andere afstanden kunnen eventueel ook afsplitsen(als ze het kennen)
maar hebben dan wel een lusje meer
tot de 8e
- RidingButcher
- Mountainbiker
Post by RidingButcher »
Allright, da wil zeggen 2 keer afdraaien dan 1x klein Zwitserland en 1x apero time bij collega biker in Ingelmunster. En tzal met 6 zijn ipv 5
- steviejanneke
- Mountainbiker
Post by steviejanneke »
ik kom ook af..... k'denk alleen.....
nu ik moet toch om 11:00 thuis zijn dus zal vroeg mogen vertrekken
nu ik moet toch om 11:00 thuis zijn dus zal vroeg mogen vertrekken
Hoeveel splitsingen zijn er? Is het mogelijk om nog een afstand te creëren tussen de 38 en 52 door op een splitsing de grote toer te volgen en bij een volgende de kleine toer? Ik ken de streek niet zo goed dus van die optie naar klein zwitserland (dat ken ik wel) spreekt mij wel aan maar ik moet ook terug geraken.
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Post by spiermassa »
kenny wrote:Hoeveel splitsingen zijn er? Is het mogelijk om nog een afstand te creëren tussen de 38 en 52 door op een splitsing de grote toer te volgen en bij een volgende de kleine toer? Ik ken de streek niet zo goed dus van die optie naar klein zwitserland (dat ken ik wel) spreekt mij wel aan maar ik moet ook terug geraken.
ik ben ne keer tuisrijder ......van klein zwitserland na lendelede(kortste route) ist ne km of 6.......mo kweet nie hoe den toer dit jaar inmekaar zit.
@ kenny,
alle afstanden volgen dezelfde route langs het kanaal,kort na de brug in Ingelmunster is er een splitsing voorzien.
Daar maakt de 52km een lus via klein Zwitserland om dan terug te keren op het parcours van de 27km en de 40km.
(heen en terug dus)niet iedereen is een "technieker"

alle afstanden volgen dezelfde route langs het kanaal,kort na de brug in Ingelmunster is er een splitsing voorzien.
Daar maakt de 52km een lus via klein Zwitserland om dan terug te keren op het parcours van de 27km en de 40km.
(heen en terug dus)niet iedereen is een "technieker"
- RidingButcher
- Mountainbiker
Post by RidingButcher »
Ge hebt daar gene techniek nodig, enkel kracht en een grote portie geluk...